Systemy drzwi przesuwanych

1. Data: 2006-06-14 09:07:07

Temat: Systemy drzwi przesuwanych
Od: "Jacek T." <tomczak_jacek(kasujnawiasy)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Od jakiegoś czasu czytam o różnych systemach uwagi, opinie itd.
Jednak mam kilka pytań może ktoś mi doradzi albo ma jakieś doświadczenia w
tym temacie.
Przymierzam się do zabudowy dwuch szaf z drzwiami przesuwanymi i wprawie
jestem zdecydowany na INDECO (spotkałem się z przedstawicielem i niby
wszystko ok.)
Aby sprawidzić oferty innych firm (Komandor) napotkałem u pewnego stolarza
szafy budowane na elementach SEVROLL
(www.sevroll.pl) I mam takie pytania:
1. Czy ktoś spotkał się z tym systemem i jakie ma doświadczenia użytkowe?
2. Czy lepiej żeby skrzydło przesuwane (900x2600) było z jednej płyty czy
np. z 5 płyt łączonych listwą łączeniową (np. różne kolory). Co jest
bardziej wytrzymłe, stabilne, bezpieczne? Słyszałem że komuś takie drzwi
wypadły z prowadnic i przegieły się na tej listwie łączeniowej.
3. Na co zwrócić szczegulną uwagę przy wyborze szafy do zabudowy?

Pozdrawiam i będę wdzięczny za wszelkie sugestie.

2. Data: 2006-06-14 10:40:33

Temat: Re: Systemy drzwi przesuwanych
Od: Panele <p...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek T. wrote:

> [...]
> (www.sevroll.pl) I mam takie pytania:
> 1. Czy ktoś spotkał się z tym systemem i jakie ma doświadczenia użytkowe?

Ja zrobilem szafę z uzyciem tego systemu - co do wartosci uzytkowych nie
powiem za duzo, bo szafa ma dopiero 2 tygodnie i jeszcze jej nie uzywam
Co do montazu systemu - bardzo latwy w montazu - 2 osoby i jeden dzien i
wszystko gra :)

> [...]
> bardziej wytrzymłe, stabilne, bezpieczne? Słyszałem że komuś takie drzwi
> wypadły z prowadnic i przegieły się na tej listwie łączeniowej.

Tez chcialem kombinowac, rozne kolory, lustra itp, ale zrobilem pelne drzwi
z calej plyty ( 84 cm x 255 cm)

--
Pozdrawiam Mirek
http://www.rzeszowiak.pl - Rzeszowski Serwis Ogłoszeniowy

3. Data: 2006-06-14 10:43:29

Od: Mirek <b...@m...w.domenie.pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2006-06-14 11:33:16

Od: "Patka" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek T." napisał w wiadomości

> [...]
> wypadły z prowadnic i przegieły się na tej listwie łączeniowej.
> 3. Na co zwrócić szczegulną uwagę przy wyborze szafy do zabudowy?

Jestem posiadaczka 2 szaf z drzwiami przesuwanymi,
pierwsza szafa zrobiona strasznie dawno temu - przy uzyciu stalowych
profili.
Ta jest super, od poczatku nie bylo problemow.

Nie tak dawno montowalam kolejna. Tym razem, z aluminiowymi profilami
i chyba duzo lepszym systemem jezdnym.

Szafy tego typu generalnie lubie - wydaje mi sie jednak,
ze ekipa ktora montuje szafe ma najwiekszy wplyw
na to, czy bedziesz ostatecznie zadowolonym klientem.

W moim przypadu na etapie projektu nie mialam zadnych watpliwoci,
ale zycie pokazalo ze nadmiar optymizmu jest szkodliwy.
Okazalo sie wysokosc byla zle wymierzona i gotowe juz elementy
sa do poprawki ... potem drzwi same sie przesuwaly
(to ten lepszy system jezdny na zle wyprofilowanym podlozu).

Teraz odwiedzilam sklep, gdzie nie podoba mi sie podejscie do projektu
(bo to ja jestem tu projektantem, a liczylam ze beda oni)
i sama juz nie wiem na co sie zdecydowac...

Czytalam tez opinie o drzwich lamanych , ktore bardzo mi sie podobaja
ale chyba wybiore tradycyjne.

Patka
pelna rozterek do do wyboru szafy.

5. Data: 2006-06-14 11:45:05

Od: "Jacek T." <tomczak_jacek(kasujnawiasy)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> powiem za duzo, bo szafa ma dopiero 2 tygodnie i jeszcze jej nie uzywam
> Co do montazu systemu - bardzo latwy w montazu - 2 osoby i jeden dzien i

Czy montował je Pan na cokole czy bezpośrednio na podłodze?

> Tez chcialem kombinowac, rozne kolory, lustra itp, ale zrobilem pelne
drzwi
> z calej plyty ( 84 cm x 255 cm)
A czy te drzwi mają tendencję do "wyginania się" jeżeli oprze się Pan na
nich w połowie ich wysokości?

Gdzie Pan kupował ten system jeśli można zapytać?

6. Data: 2006-06-14 11:46:41

Od: pistach <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek T. napisał(a):
> [...]
> 3. Na co zwrócić szczegulną uwagę przy wyborze szafy do zabudowy?
>
> Pozdrawiam i będę wdzięczny za wszelkie sugestie.

mam dwie szafy jedna komandora, druga wlasnie robiona przez jakas firme
na elementach sevroll. Generalnie z komandora jestem zadowolony,
natomiast ten system sevrolla albo jest tak dziwnie zaprojektowany albo
firma spartolila robote, tak ze pomiedzy drzwiami sa 1 cm szpary,
probowali to zapchac szczotkami przeciw kurzowymi ale one zaraz odpadly
(przykleili jedne na drugich...) pozatym nie ciekawe to wyglada:/ W
szafie komandora wszystko ladnie dolega zadnych szpar i sa ladniejsze :)

7. Data: 2006-06-14 12:25:10

Od: Mirek <b...@m...w.domenie.pl> szukaj wiadomości tego autora

pistach wrote:

> firma spartolila robote, tak ze pomiedzy drzwiami sa 1 cm szpary,
> probowali to zapchac szczotkami przeciw kurzowymi ale one zaraz odpadly
> (przykleili jedne na drugich...) pozatym nie ciekawe to wyglada:/ W

są takie duże szczotki - cena ok. 3 zł /mb w Castoramie

--
Pozdrawiam Mirek

8. Data: 2006-06-14 17:23:58

Od: Mirek <b...@m...w.domenie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek T. wrote:

> Czy montował je Pan na cokole czy bezpośrednio na podłodze?

na takim wąskim pasku płyty :) ( 10 cm - mniej w castoramie nie chcieli
uciąć )

http://img508.imageshack.us/img508/1232/szafa19ob.jp

gotowa szafa jest tutaj
http://img508.imageshack.us/img508/1232/szafa19ob.jp

> drzwi
> A czy te drzwi mają tendencję do "wyginania się" jeżeli oprze się Pan na
> nich w połowie ich wysokości?

oj tego nie próbowałem

> Gdzie Pan kupował ten system jeśli można zapytać?

Rzeszów - Drewpol - ul. Sieminskiego

--
Pozdrawiam Mirek

male czerwone robaki na dachowkach
[trochę spam] oddam za darmo ładną i funkcjonalną używaną kanapę
z cyklu czy polecacie
[Gdzie] szafy do zabudowy - 3miasto
naprawa krzeseł biurowych :)