Szablony liter na ścianę

1. Data: 2005-03-17 20:21:04

Temat: Szablony liter na ścianę
Od: Q <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy gdzieś można kupić szablony liter, za pomocą których mógłbym
namalować/naspray'ować na ścianie całe zdania, tak, żeby tego nie robić
pojedynczo i żeby to samo zdanie można było kilka razy namalować?

--
/Q/

2. Data: 2005-03-18 07:13:15

Temat: Re: Szablony liter na ścianę
Od: "gt" <gtomczak@ usun to plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

np zamowic w jakiejs agencji reklamowej na duzej folii cale zdania lub
wyrazy, czcionka do wyboru, wycianają to na ploterze i dostajesz duzy kawal
folii samoprzylepnej, wyciagasz z niej literki (wypelnienie) i zostaje Ci
szablon samoprzylepny, jak sie przestanie "samolepic" bierzesz kawalek tasmy
i znow sie trzyma
tak bym zrobila ja ale moze ktos zna lepszy pomysl :)
pozdrawiam
GT

3. Data: 2005-03-18 08:10:20

Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy gdzieś można kupić szablony liter, za pomocą których mógłbym
> namalować/naspray'ować na ścianie całe zdania, tak, żeby tego nie robić
> pojedynczo i żeby to samo zdanie można było kilka razy namalować?

markety budowlane (widzialm szablony kwiatków itp 10 na 10 cm prawie 9
wiec dosc drogo) lub zrobic sammeu
p.

4. Data: 2005-03-18 12:29:49

Od: Lila <H...@H...Com> szukaj wiadomości tego autora

Q <q...@p...onet.pl> napisał:
> Czy gdzieś można kupić szablony liter, za pomocą których mógłbym
> namalować/naspray'ować na ścianie całe zdania, tak, żeby tego nie robić
> pojedynczo i żeby to samo zdanie można było kilka razy namalować?

Czy to zdanie chcesz namalowac na swojej scianie, czy tez jestes z
tych, co zmieniaja ulice naszych miast w slumsy?

Lila

5. Data: 2005-03-18 14:54:35

Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy to zdanie chcesz namalowac na swojej scianie, czy tez jestes z
> tych, co zmieniaja ulice naszych miast w slumsy?

nie powiedziałbym ,że inteligentne ,zabawne hasło czy rysunek zamieniało
miasta w slumsy.
czesto lepsze grafiti niz brudna ,odrapana ściana z napisem w stylu
"h...."
p.

6. Data: 2005-03-18 21:51:46

Od: Q <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lila napisał(a):

> Czy to zdanie chcesz namalowac na swojej scianie, czy tez jestes z
> tych, co zmieniaja ulice naszych miast w slumsy?

Zdecydowanie to drugie.

--
/Q/

7. Data: 2005-03-21 08:06:21

Od: Lila <H...@H...Com> szukaj wiadomości tego autora

Q <q...@p...onet.pl> napisał:

> Zdecydowanie to drugie.

To zycze Ci zlapania przez straz miejska i 10 lat robot karnych
w zamalowywaniu tego co zrobiles.
Codziennie robi mi sie niedobrze jadac przez glowna arterię
komunikacyjna "magicznego Krakowa" - Aleje Trzech Wieszczow.
A taka to piekna moglaby byc ulica.

Nie pozdrawiam,
Lila

pralka AMICA