Szachownica kostkowata

11. Data: 2005-04-21 06:02:15

Temat: Re: Szachownica kostkowata
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"mirzan" <l...@o...pl> wrote in news:3516.000002e1.4266c2c6
@newsgate.onet.pl:

> sadziłam.

> Mają pąki, ale jeszcze nie wybarwione-Lubin.

Moje przekwitaja wlasnie, a wlasciwie przekwitaly do wczoraj, dzisiaj
przemarzajš.. -3stC. Ble.
Pozdrowienia - Ewa Sz. + plaskate tulipany

12. Data: 2005-04-21 07:27:52

Od: Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 20 Apr 2005 14:35:35 +0200, "Janusz Czapski"
<j...@t...pl> wrote:

>Jeżeli rośnie i kwitnie u mnie to oznacza, ze jest wyjątkowo bezproblemowa

Długo ją masz? Ona chyba ma większe szanse być bezproblemowa w
pierwszym roku po posadzeniu. Interesuje mnie jak się sprawuje w
kolejnych latach.
Już wiem, że u Michała krótko się sprawuje :-(

Pozdrawiam,
Anka :-)

13. Data: 2005-04-21 07:35:56

Od: Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 21 Apr 2005 06:02:15 +0000 (UTC), "Ewa Szczęśniak"
<e...@b...uni.wroc.pl> wrote:

>Moje przekwitaja wlasnie, a wlasciwie przekwitaly do wczoraj, dzisiaj
>przemarzajš.. -3stC. Ble.
>Pozdrowienia - Ewa Sz. + plaskate tulipany

Tulipany plaskate, ostróżki, lubczyk takoż, resztęstrat będę
szacować popołudniu. Zwątpiłam w mądrość Matki Natury. Macocha
jakaś chyba.

W kwestii F.persica: z niewiedzy kupiłam ją z miesiąc temu, bo
wisiała wśród innych cebulowych wiosennych. Potem doczytałam, że
ją się wsadza jesienią. Cebula była miękkawa, nieźle
podeschnięta. Zła jestem, raczej nie wierzę, żeby coś z tego
było. Mogli przecież poinformować w sklepie, że
niepełnowartościowy towar, co za ludzie! To bardziej wkurza niż
wyrzucone pieniądze.

Pozdrawiam,
Anka :)

14. Data: 2005-04-21 08:40:09

Temat: Odp: Szachownica kostkowata
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a...@4...com..
.

> Długo ją masz? Ona chyba ma większe szanse być bezproblemowa w
> pierwszym roku po posadzeniu. Interesuje mnie jak się sprawuje w
> kolejnych latach.

Trzeci rok.
W tym roku z jednej zrobiły się dwie :-))
Pozdrawiam :-)
Janusz

15. Data: 2005-04-21 10:20:35

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moje przekwitaja wlasnie, a wlasciwie przekwitaly do wczoraj, dzisiaj
> przemarzajš.. -3stC. Ble.
> Pozdrowienia - Ewa Sz. + plaskate tulipany

Dziś są już rozkwitnięte i przymrożone.
Pozdrawiam.Mirzan

16. Data: 2005-04-21 11:24:41

Od: Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 21 Apr 2005 10:40:09 +0200, "Janusz Czapski"
<j...@t...pl> wrote:

>Trzeci rok.
>W tym roku z jednej zrobiły się dwie :-))

Dobra wiadomość, znaczy się, one wolą naszą polską ziemię ;-)

Pozdrawiam,
Anka :)

17. Data: 2005-04-21 13:36:56

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Anna Kowalska wrote:

> Tulipany plaskate, ostróżki, lubczyk takoż, resztęstrat będę
> szacować popołudniu. Zwątpiłam w mądrość Matki Natury. Macocha
> jakaś chyba.

U mnie juz byly upaly, ale na noc z soboty na niedziele przepowiadaja
zero Celsjusza.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

18. Data: 2005-04-21 13:58:26

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:Y%N9e.8540 >

U mnie juz byly upaly, ale na noc z soboty na niedziele przepowiadaja
> zero Celsjusza.

To tak jakbyś przez płot mieszkał,witaj w domu :-)

Pozdrawiam TeresaR

19. Data: 2005-04-21 17:36:53

Temat: Re: Szachownica kostkowata i perska
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> było. Mogli przecież poinformować w sklepie, że
> niepełnowartościowy towar, co za ludzie! To bardziej wkurza niż

Może jeszcze odżyje i zakwitnie w przyszłym roku.
Moja perska przeżyła dzisiejszy mróz, podniosła się
i zakwitła. http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_mirzan
Jest tam jeszcze kilka zdjęć wiosennych kwiatów.
Pozdrawiam.Mirzan

20. Data: 2005-04-21 17:44:53

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>  Moja perska przeżyła dzisiejszy mróz, podniosła się
>  i zakwitła. http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_mirzan
>  Jest tam jeszcze kilka zdjęć wiosennych kwiatów.

Masz wcześniejszą wiosnę. Mój wawrzynek ma dopiero pąki ale za to
część pędów ma "staśmione". Jeszcze na wawrzynku tego zjawiska nie widziałam :))
Pozdrawiam, Krystyna

PS Pędy takie ma też grążel. Może to jakiś Czarnobyl :)))

co do iglaka?
Re: [NTG] 1 %
[NTG] 1 %
Epifity tropików