co do iglaka?

1. Data: 2005-04-19 22:02:20

Temat: co do iglaka?
Od: "Jolka" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Do dużej drenianej donicy z iglakami chciałabym dosadzić jakiś krzew
kwitnący lub o kolorowych liściach. Nie wiem jednak jakie krzewy zniosa tą
kwaśną ziemię i środowisko iglaków. Myślałam o jakimś karłowatym berberysie
lub irdze. Z góry serdecznie dziękuje za wszelkie porady
Jola

2. Data: 2005-04-21 09:10:38

Temat: Re: co do iglaka?
Od: "Edyta Szajnóg" <e...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie to iglaki?
Możesz dosadzić azalię, funkię i jasnych liściach, trochę barwinka który
będzie sobie zwisał, wrzosy lub wrzośce (a najlepiej oba, będą kwiaty przez
cały sezon)

Edyta

3. Data: 2005-04-21 20:13:55

Od: "Jolka" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iglaki najzwyczajniejsze. Jeden to kosodrzewina a drugi to jałowiec płożący
srebrny. Bardzo dziękuję za podpowiedź. Już wiem czego szukać w sklepach.
Jeszcze raz WIELKIE dzięki. :-)
pozdrawiam zimowo-wiosennie
Jola

Re: [NTG] 1 %