Jaki hydrofor

1. Data: 2005-04-19 14:26:22

Temat: Jaki hydrofor
Od: "EWA" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moi Drodzy jestem zmuszona w najblizszym czasie kupic nowy hydrofor na
dzialke 500 m2 + domek letniskowy.
Czy macie jakies sprawdzone firmy i gdzie w Warszawie najlepiej kupic.
Powinien miec pompe i zbiornik ze stali nierdzewnej.
Dziekuje za podpowiedzi.
Pozdrawiam Ewa

2. Data: 2005-04-20 21:18:34

Temat: Re: Jaki hydrofor
Od: "Tomaszjan" <tomaszjan(WYTNIJ -TO)@neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "EWA" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> Moi Drodzy jestem zmuszona w najblizszym czasie kupic nowy hydrofor na
> dzialke 500 m2 + domek letniskowy.

Lepszym rozwiązaniem jest zakup oddzielnej pompy do podlewania. Przy
podlewaniu hydroforem niepotrzebnie obciąża się silnik i stycznik częstym
włączaniem.

Zbiornik ze stalli nierdzewnej ładnie z wierzchu wygląda; w środku ma taki
sam gumowy pęcherz jak wszystkie inne. Jeżeli hydrofor jest w miarę suchym
pomieszczeniu to nie jest to najważniejsza sprawa. Jeżeli w mokrym to i tak
szlak go trafi zanim przerdzewieje. ;-) Myślę oczywiście o małych
hydroforach - letniskowych
Pozdrawiam Tomaszjan

3. Data: 2005-04-22 11:41:50

Od: "EWA" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje za porady.
Pozdrawiam Ewa

Użytkownik "Tomaszjan" <tomaszjan(WYTNIJ -TO)@neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:d46h87$joo$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
tak
> szlak go trafi zanim przerdzewieje. ;-) Myślę oczywiście o małych

Gdzie kupić oliwke w doniczce?
Ogrodnik
porzeczka - plamy
Jestem szczęściarą :)