Ogrodnik

1. Data: 2005-04-19 11:38:17

Temat: Ogrodnik
Od: "Sławomir Kokosza" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich grupowiczów.

Mam na imię Sławek
Staram się nawiązać kontakt z ogrodnikiem, który na stałe doglądałby mojego
skrawka zieleni, wykonywał wszystkie niezbędne czynności(od grabienia,
przycinania, po opryski), doradzał swoim doświadczeniem.
Spowodował, żeby mój brak umiejętności, nie zniszczy wieloletniego
zaangażowania poprzednich gospodarzy w obecny wygląd ogrodu(jest piękny).
Dodam, tylko, że moja szczęśliwa zielona oaza, mieści się w Piastowie koło
W-wy...

Przepraszam z góry, jeżeli moja prośba nie mieści się w zasadach tego forum.

Pozdrawiam-laik, potrzebujący pomocy.
P.S
Waży jest też aspekt cenowy