Odstraszyc, zabic, bygonic zniszczyc

1. Data: 2005-04-19 09:38:58

Temat: Odstraszyc, zabic, bygonic zniszczyc
Od: "Wojtek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.conrad.pl/?special=wiosna&strona=odstrasz
acze

Przerazajace. Jak tak dalej pojdzie to w ogrodach beda rosly tylko szczepione
krzaczki na rabatach obsypanych kolorowanych (niebieskim i czerwonym)keramzytem
w hydroponicznych poiemnikach, podlaczone do komputerowych zraszaczy zasilanych
ogniwami wodorowymi. A elektroniczne odstraszacze na granicach tych "ogrodow"
beda otoczone popalonymi korpusami biedronek, motyli i mrowek.
Zapomnialem dodac krasnali z laserowymi dzialkami automatycznie niszczacymi
najmniejszego ptaszka i zabke ktora zblizy sie do oczka wodego.
Jestem w tym sezonie w trakcie zakladania ogrodu, i na razie przypomina to
budowe. Stad najbardziej cieszy mnie ruch rozmaitych zyjatek w okolicach
kompostownika. Dlatego tez planuje zrobic "kladke" przez podmurowke ogrodzenia,
tak aby umozliwic swobodne wedrowki miedzy ogrodem a pobliska laka
Pozdrawiam
Wojtek