Szachownica kostkowata

1. Data: 2005-04-20 08:55:42

Temat: Szachownica kostkowata
Od: Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z niepokojem zapytam: czy F.meleagris nie powinna już była
wyjrzeć z ziemi? F. michailowskyi się zbiera do kwitnienia, a
kostkowata nie chce wyjść.
Cebulowe udały mi się połowicznie: z jesiennych nasadzeń nie
wyszły mi w ogóle ranniki, wyszły za to Chinodoxa i jakieś inne
drobiazgi. A tak bardzo liczyłam na te szachownice :-(

Pozdrawiam,
Anka

2. Data: 2005-04-20 09:38:05

Temat: Re: Szachownica kostkowata
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wyszły mi w ogóle ranniki, wyszły za to Chinodoxa i jakieś inne
> drobiazgi. A tak bardzo liczyłam na te szachownice :-(

O tej porze szachwnica kostkowana już kwitnie, imperielis
ma duże pąki.
Pozdrawiam.Mirzan

3. Data: 2005-04-20 09:54:52

Temat: Re: Szachownica kostkowata - derenie dla Irka
Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Kowalska" <a...@p...onet.pl>
> [...]
> wyszły mi w ogóle ranniki, wyszły za to Chinodoxa i jakieś inne
> drobiazgi. A tak bardzo liczyłam na te szachownice :-(

Sprawdź tutaj:
"Na zdjęciach rzadkie rośliny na stanowiskach naturalnych, np.
szachownica kostkowana, której stanowisko placówka zamierza wykupić, aby
objąć je ochroną, ..."
http://www.forumakad.pl/archiwum/2003/11-12/artykuly
/24-bn-wsrod_jabloni
_i_dereni.htm

i Irku widziałeś to:

"U dyrektora Narcyza Pióreckiego, jak w zielarni: na stole owoce derenia
(nie dziwi mnie to, bo wiem, że arboretum ma bodaj największą w Polsce
kolekcję odmian derenia jadalnego), ..."
--
Pozdrawiam, Jerzy

4. Data: 2005-04-20 10:30:31

Od: Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Apr 2005 11:38:05 +0200, "mirzan" <l...@o...pl> wrote:

> O tej porze szachwnica kostkowana już kwitnie, imperielis
> ma duże pąki.

Bolesna wiadomość. Czemu one nie wyszły?? Nieba im chciałam
przychylić. Spodziewałam się raczej, że sz. michałowskiego nie
wyjdzie, a tu proszę.
Czy imperialis jest bezproblemowa? tzn. czy zimuje spokojnie i
rozrasta się? W zasadzie nie wiem gdzie by ją upchnąć, taka
okazała, nic poza nią nie byłoby widać. Z drugiej strony,
niewiele w ogóle widać u mnie o tej porze.

Pozdrawiam,
Anka :-)

5. Data: 2005-04-20 10:32:28

Od: Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 20 Apr 2005 11:54:52 +0200, "JerzyN"
<N0,007,SPAM@megapolis.pl> wrote:

> [...]
>"Na zdjęciach rzadkie rośliny na stanowiskach naturalnych, np.
>szachownica kostkowana, której stanowisko placówka zamierza wykupić, aby

Sugerujesz, że powinnam wykupić to stanowisko pierwsza, zanim
zdążą objąć je ochroną?
;-)

Pozdrawiam,
Anka :-)

6. Data: 2005-04-20 12:31:09

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Anna Kowalska wrote:

> Czy imperialis jest bezproblemowa? tzn. czy zimuje spokojnie i
> rozrasta się?

Ja kiedys mialem kilka, ale przetrwaly chyba tylko ze 2 sezony :-(

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

7. Data: 2005-04-20 12:35:35

Temat: Odp: Szachownica kostkowata
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:l...@4...com..
.

> Czy imperialis jest bezproblemowa?
Jeżeli rośnie i kwitnie u mnie to oznacza, ze jest wyjątkowo bezproblemowa
:-)
Pozdrawiam ;-)
Janusz

8. Data: 2005-04-20 17:44:43

Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Z niepokojem zapytam: czy F.meleagris nie powinna już była
> wyjrzeć z ziemi? F. michailowskyi się zbiera do
> Pozdrawiam,
> Anka

U mnie jest już w pełni kwitnienia.

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://wrzosowisko.pl/sklep/ - sklep z wrzosami

9. Data: 2005-04-20 20:00:08

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-04-20 19:44, Użytkownik Rafał Wolski napisał :

> U mnie jest już w pełni kwitnienia.

A Fritillaria persica ? Jakoś nie widzę swojej :-( . Drugi raz sadziłam.
Barbara

10. Data: 2005-04-20 20:59:50

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>        A Fritillaria persica ? Jakoś nie widzę swojej :-( . Drugi raz
sadziłam.
>        Barbara

Mają pąki, ale jeszcze nie wybarwione-Lubin.
Pozdrawiam.Mirzan

co do iglaka?
Re: [NTG] 1 %
[NTG] 1 %