Szafa pod zabudowe wlasnej roboty

1. Data: 2010-03-11 06:31:13

Temat: Szafa pod zabudowe wlasnej roboty
Od: majer <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Chce zrobic sam szafe pod zabudowe. Mam w zwiazku z tym kilka pytan do
osob znajacych temat:
1. Dwi przesuwne beda na cala wysokosc przedpokoju - o ile krotsza od
wysokosci pomieszczenia plyte nalezy dociac aby zostawic miejsce na
standardowe (dostepne w Castoramie) szyny i wozki do drzwi przesuwnych?
2. Ile cm powinny "nachodzic" jedne drzwi na drugie?
3. Jak wkomponowac lustro w drzwi przesuwne zostawiajac po okolo 80 cm
marginesu na dole i u gory drzwi?

Bede wdzieczny za porady

2. Data: 2010-03-11 07:46:14

Temat: Re: Szafa pod zabudowe wlasnej roboty
Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

majer <a...@n...ma> wrote:

> [...]
> na
> standardowe (dostepne w Castoramie) szyny i wozki do drzwi

Musisz kupić konkretny system prowadnic i do niego się dostosować.
Nie ma czegoś takiego, jak "standardowe szyny i wózki".

> 2. Ile cm powinny "nachodzic" jedne drzwi na drugie?

Im mniej będa na siebie nachodzić, tym szerzej będziesz mógł
otworzyć szafę, wg mnie jakiś centymetr nachodzenia z powodzeniem
wystarczy, od wewnątrznej strony owego zakładu zawsze można
przykleić na krawędź płyty uszczelkę - są specjalnie do tego służące
takie puchate wałeczki alb miotełki, jeśli szpara jest większa.

> 3. Jak wkomponowac lustro w drzwi przesuwne zostawiajac po okolo
> 80 cm
> marginesu na dole i u gory drzwi?

Są specjalne profile do łączenia lustra z płyciną, również powinny
być do dostania w castoramie.

J.

3. Data: 2010-03-11 09:08:08

Od: " Tomek" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zajrzyj np. na http://www.sevroll.pl/index.php?pageid=76&lang=pl

Co prawda tego systemu pewnie w Castoramie nie dostaniesz,
ale opisane tam wymiarowanie i sposób montażu powinno być pomocne.

--
Tomek

MEBLE OGRODOWE
POMOCY !!! Jak ułożyć wykładzinę PCV w kuchni, na co zwrócić uwagę?
pompa - kanalizacja - łazienka i toaleta
[pyt] problem - sasiad
Serwis schaerer