Szalone nozyczki - pomozcie prosze!

1. Data: 2003-10-12 20:48:10

Temat: Szalone nozyczki - pomozcie prosze!
Od: "Aniteczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, ze bylo juz wczesniej, ale poczytuje grupe tylko od czasu do czasu i w
tych ostatnich postach jakos nie zauwazylam, zeby byl podany dokladny
namiar... Mam teraz kilka dni urlopu i chcialam je wykorzystac na zadbanie o
siebie. Z tego co pamietam, to na temat tego salonu pojawialy sie bardzo
pozytywne opinie. Prosze, napiszcie mi gdzie ten salon dokladnie jest...
Jakis adres, telefon... I czy mozna tam placic karta, czy trzeba zabierac ze
soba kaske?
A tak poza tym, to pozdrawiam wszystkie Grupowiczki,
Anitka

1. Data: 2003-10-12 21:37:52

Temat: Re: Szalone nozyczki - pomozcie prosze!
Od: "Nusia" <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

pl Piłsudskiego 11
tel 326- 14- 99

to jest boczna ulica Kasprowicza na Karłowicach, dojazd autobusem np 130,
118, 142- chwilowo tam nie chodzi, można też podjechać tramwajem 1, 7, 21,
(6 - tymczasowo) na ulicę Trzebnicką przystanek za Lecrerkiem i potem
przesiąść się w jakiś autobus jadący wgłąb Kasprowicza i wysiąść przed Agorą
(dom kultury).

raczej trzeba mieć gotówkę,

Nusia

1. Data: 2003-10-12 22:04:55

Od: "Nusia" <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziekuje, Dobra Duszo!

:))))))))))))))
dobranoc

Nusia

1. Data: 2003-10-12 22:06:57

Od: "Aniteczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to jest boczna ulica Kasprowicza na Karłowicach, dojazd autobusem np 130,
> Nusia

Dziekuje, Dobra Duszo!

1. Data: 2003-10-13 10:02:11

Od: "dorka" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Własnie się umówiłam do Pani Mariny z Szalonych Nożyczek. Czy ona jest OK?

Wróżka?
Ktoś pytał o wrożkę?
[W-wa] kosmetyki Joko
Lierac- czy warto?