Szambo - ile za wywóz?

1. Data: 2004-11-08 08:29:08

Temat: Szambo - ile za wywóz?
Od: "slav" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Ile płacicie za wywóz szamba? W domu, w którym od niedawna mieszkam było to
do tej pory 60zł za przyjazd, ale nie wiem czy za wywiezienie całości lub
tego ile tam było (szambo ma 14m3) czy tez za określoną ilość m3. Czy w
związku z tym rozliczacie się za faktycznie wypompowaną ilość czy w inny
sposób?
Czy bez otwierania szamba można jakośc ocenić, że szambo wymaga opróżnienia?

Pozdrawiam, Sławek

1. Data: 2004-11-08 09:24:24

Temat: Re: Szambo - ile za wywóz?
Od: "apc_edi" <a...@p...bezsmieci.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slav" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Ile płacicie za wywóz szamba?

75 PLN za 7m3

> Czy w > związku z tym rozliczacie się za faktycznie wypompowaną ilość czy
w inny
> sposób?

Zawsze za kurs - jak nie wypelnisz calego auta - Twoja strata ;)

> Czy bez otwierania szamba można jakośc ocenić, że szambo wymaga
opróżnienia?

Prawde mowiac po dwoch latach uzytkowania wiem z dokladnoscia do kiku dni,
kiedy trzeba wywiezc. Po prostu zuzywam mniej wiecej tyle samo wody, wiec to
latwo zaplanowac.
Z drugiej strony w jakiejs gazecie typu "Wymuruj dom" czytalem kiedys o
prostym wskazniku stanu szamba z uzyciem pilki i drazka w rurce.

pozdrawiam

A.Kozmicki

1. Data: 2004-11-08 09:48:54

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slav" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Ile płacicie za wywóz szamba? [...]

15zł/m^3, liczone z dokładnością do 0.5m^3.

> Czy bez otwierania szamba można jakośc ocenić, że szambo
> wymaga opróżnienia?[...]

Ja przy szczelnym szambie poznaję po stanie wodomierza (teoretycznie, bo w
praktyce wywożą co miesiąc ok. 5.5m^3, a szambo ma 10). Jeśli np. podlewa
się ogródek bez osobnego licznika, to można założyć czujnik, wskaźnik czy
inne ustrojstwo, trochę tego jest.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

1. Data: 2004-11-08 10:03:57

Od: "slav" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za odpowiedzi. Podobno przy prawie pełnym szambie w zlewach i
kanalizacji słycheć lekkie "bulgotanie", co sugeruje konieczność
opróżnienia. Czy zaobserwowaliście coś takiego u siebie?

Pozdrawiam, Sławek

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> napisał w
wiadomości news:cmnflj$4d6$1@nemesis.news.tpi.pl...

1. Data: 2004-11-08 10:58:38

Temat: Re: Szambo - ile za wywóz? - lekko OT
Od: "rpm" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytanie do ludzi z Lublina i okoli - kto wam wywozi? Możecie dać jakieś
namiary?

Robert

1. Data: 2004-11-10 18:15:24

Od: RobertR <R...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

slav wrote:

> [...]
> sposób?
> Czy bez otwierania szamba można jakośc ocenić, że szambo wymaga opróżnienia?

za 10m3 w Żukowie koło Gdańska 65zł

--
Z pozdrowieniami
RobertR.

PS. Pisząc do mnie wytnij iksy z adresu.

1. Data: 2004-11-17 16:14:09

Od: PAweł <p...@w...uzyjskrotu.pl> szukaj wiadomości tego autora

RobertR wrote:

> za 10m3 w Żukowie koło Gdańska 65zł

Nie ma jak prowincja:)))
W W-wie 6m3 = 90,- zł:(

--
Przy odpowiedzi bezpośrednio do mnie, w adresie użyj zamiast pełnej
nazwy "wirtualnapolska" jej skrót, tj. "wp" Pozdr.

2 WC w nieduzym mieszkaniu
Jak zacząć
Panele
pralka Candy CTD 125
[agd] Prosba o pomoc przy wyborze lodowki