Szarlotka J. Duszczynskiej - pilne!!!

1. Data: 2001-10-31 14:03:17

Temat: Szarlotka J. Duszczynskiej - pilne!!!
Od: "Monika Bacińska-Wojewódka" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy moge zastapic smietane gestym kefirem ewentualnie jogurtem
??????????????????? (po smietanie moje Bobo dostanie wysypki)

--
:-) Monika
www.pompy.pl/wiktor,

1. Data: 2001-10-31 17:08:28

Temat: Re: Szarlotka J. Duszczynskiej - pilne!!!
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika Bacińska-Wojewódka" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
> Czy moge zastapic smietane gestym kefirem ewentualnie jogurtem
> ??????????????????? (po smietanie moje Bobo dostanie wysypki)

Nigdy nie próbowałam, ale zasadniczo pewnie tak... dałabym wtedy ciut więcej
masła/margaryny do ciasta, bo śmietana to 22%tłuszczu i odpowiedniej
kefiru/lub jogurtu - np. półtorej łyżki... ale powinno chyba być takie coś
kwaśnego...
Tak na czuja...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-10-31 19:06:53

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alina" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> napewno tak byle był swiezy i z dobrej firmy gesciutki i pachnacy ala i
kot

Ale się uśmiałam... ;-)))
Zastanawiałam się jaki to jest kefir "pachnący ala i kot"... zanim
skojarzyłam, że to podpis... ;-)

1. Data: 2001-10-31 19:09:02

Od: "Alina" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-11-03 20:14:36

Temat: Re: Szarlotka J. Duszczynskiej - jogurt
Od: "Monika Bacińska-Wojewódka" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:9rpb7l$2lv$1@news.onet.pl...

> Nigdy nie próbowałam, ale zasadniczo pewnie tak... dałabym wtedy ciut
więcej

Dalam (reklama - moj ulubiony) jogurt naturalny Bakoma. Wyszlo super, mniam
mniam.
A pieklam tylko niecale 45' (choc wzielam mniejsza forme, wiec troche mniej
ciasta i jablek).

:-) Monika

1. Data: 2001-11-03 22:53:50

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
mniam
> mniam.
> A pieklam tylko niecale 45' (choc wzielam mniejsza forme, wiec troche

Strasznie się cieszę, że się udała i smakowało :-)
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

Andrut
czarna fasolka
mus jablkowy do szarlotki-prosba
przyjecie na 10 osob: menu?
Po wczorajszej kolacji chyba awansuję w Cafe