Szatan lubi ludzi smutnych

11. Data: 2019-10-10 08:31:22

Temat: Re: Szatan lubi ludzi smutnych
Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 10 Oct 2019 01:27:13 +0200
doszła do mnie wiadomość <5d9e6d07$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
od Izaura <d...@d...net> :

przeciw niemu zbuntuje, z marnym zreszta dla siebie skutkiem ;)

>Albowiem, nic nie dzieje się bez woli Absolutu!

W końcu znalazłem, wiem co to jest Absolut.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Absolut_(w%C3%B3dka)
Ja jednak preferuję inne metody odjazdu.

12. Data: 2019-10-10 22:00:17

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09/10/2019 o 22:34, m...@g...com pisze:
> Autostop przykladem lepsiejszej wersji?
> Smutno mi Boze...

mowisz, masz
https://www.youtube.com/watch?v=fNLhxKpfCnA

--
gazebo

13. Data: 2019-10-11 02:55:17

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-10-10 08:31, Olaf Frikiov Skiorvensen wrote:
> [...]
>
> W końcu znalazłem, wiem co to jest Absolut.
> https://pl.wikipedia.org/wiki/Absolut_(w%C3%B3dka)
> Ja jednak preferuję inne metody odjazdu.

Życzymy wam sukcesów w życiu osobistym i zawodowyn :-|

14. Data: 2019-10-11 10:10:58

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 11 Oct 2019 02:55:17 +0200
doszła do mnie wiadomość <5d9fd32a$0$17347$65785112@news.neostrada.pl>
od Izaura <d...@d...net> :

A dziękuję, dziękuję, to samo życzę.
Powodzenia w tropieniu pola torsyjnego.

15. Data: 2019-10-25 12:43:31

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Albowiem, nic nie dzieje się bez woli Absolutu!
--
Nawet to na co POzwala by dzialo sie POza jego wola... ;)

16. Data: 2019-10-25 12:45:59

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Albowiem, nic nie dzieje się bez woli Absolutu!
--

Nawet to na co POzwala by dzialo sie POza jego wola! ;P

17. Data: 2019-10-26 00:01:09

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-10-25 12:45, m...@g...com wrote:
> Albowiem, nic nie dzieje się bez woli Absolutu!
> --
>
> Nawet to na co POzwala by dzialo sie POza jego wola! ;P

Jak by nie 'paczeć', to można powiedzieć, że nic nie dzieje się poza
Jego wolą...

18. Data: 2019-10-27 00:25:18

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

ciezko byt immanentny POzbawic kontaktu z tym z czym jest istotowo zjednoczony ;)
Co ciekawe w owej immanencji wcale mu nie przeszkadza Jego Transcendencja a
wydawaloby sie ze POwinna ;P

http://www.teologia.pl/m_k/zag02c-13.htm

19. Data: 2019-11-11 03:54:20

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

https://m.cda.pl/video/107091913

Jachirzasci nadPObudliwcy
Autystyczny 5-cio latek z USA oskarżony o molestowanie
Karty Prawdy: Rzecz o "ekologicznej tolerancji"
Karty Prawdy "ZSRR przystąpił do wojny w 39 r. - po stronie Niemiec"
O Marian Marian...