Szczegolnie do Pan - off topic bo polityczne

1. Data: 2001-08-27 20:07:50

Temat: Szczegolnie do Pan - off topic bo polityczne
Od: "budosan2" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Warszawa, 24 sierpnia 2001 r.
Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszam na spotkanie kandydatek na posłanki do Sejmu RP z list
wyborczych Platformy Obywatelskiej, które odbędzie się 30 sierpnia br.
(czwartek) w godzinach 12.30-15.00
w Centrum Multimedialnym Foksal (Dom Dziennikarza) przy ul. Foksal 3/5,
Warszawa.

Spotkanie z udziałem Panów Andrzeja Olechowskiego, Macieja Płażyńskiego,
Donalda Tuska oraz przedstawicieli mediów poświęcone będzie prezentacji
Karty Kobiet Platformy Obywatelskiej oraz kandydatek, które ubiegają się o
mandat poselski z list PO.

Panie uzyskają możliwość uczestniczenia w dwóch półgodzinnych szkoleniach:
"Mówimy wspólnym językiem", którego celem jest przygotowanie do kontaktu z
mediami oraz prezentacji na forum publicznym.

Plan spotkania:
12.30-12.45 Rozpoczęcie spotkania
12.45-13.45 Szkolenia dla Kandydatek
14.00-14.45 Konferencja prasowa - prezentacja "Karty Kobiet" i
przedstawienie kandydatek
Platformy Obywatelskiej
15.00 Poczęstunek

pozdrawiam

Marta Mordasewicz-Zubrzycka
koordynator projektu
www.marta.waw.pl

1. Data: 2001-08-27 22:32:37

Temat: Re: Szczegolnie do Pan - off topic bo polityczne
Od: "budosan2" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nastepne oszolomy spamuja
> Krzysiek

szczegolnie do Pan - polityczne
krzysiu...

1. Data: 2001-08-27 23:00:01

Od: "krzysiek" <k...@k...isp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 12.30-12.45 Rozpoczęcie spotkania
> 12.45-13.45 Szkolenia dla Kandydatek
> 14.00-14.45 Konferencja prasowa - prezentacja "Karty Kobiet" i

Nastepne oszolomy spamuja
Krzysiek

1. Data: 2001-08-27 23:31:02

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "budosan2" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

P. Marta nie ma nawet e-maila i musi się posługiwać cudzym? I zwraca
się do internautów? A dlaczego na kuchnia, to szczególnie do Pań?
Każdy, kto poświęcił choć kilka minut choć kilka minut na poznanie
tej grupy wcale nie skupia wyłącznie kobiet.
Chyba robi pan niedźwiedzią przysługę PO i pani Marcie, Panie Matejka.
PLONK warning!

--
Konrad J. Brywczyński "Mijaj zdrów
b...@w...pdi.net Otwarte okna"

1. Data: 2001-08-27 23:44:39

Od: "lukas" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"budosan2" <m...@p...pl> wrote in message

> szczegolnie do Pan - polityczne
> krzysiu...

"szczegolnie" to nie to samo co "wylacznie" chcialem zauwazyc, a
spam to spam, niezaleznie od tego czy jest adresowany do wszystkich czy do
polowy spolecznosci (no moze wiekszej polowy :"-) )

Żenada, Panie szanowny budosan2 !

lukasz

1. Data: 2001-08-28 06:54:15

Od: "budosan2" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "szczegolnie" to nie to samo co "wylacznie" chcialem zauwazyc, a
> spam to spam, niezaleznie od tego czy jest adresowany do wszystkich czy do
> polowy spolecznosci (no moze wiekszej polowy :"-) )

przyznaje racje - bo i nikt niechcce sie ograniczac do jednej polowy : )

> Żenada, Panie szanowny budosan2 !

wrecz przeciwnie
jakos musze dotrzec do tej lepszej polowy spoleczenstwa
niestety na pl.soc.polityka pan prawie nie ma
w tytule bylo o czym jest wiec krzys wiedzial co tu znajdzie

mm

1. Data: 2001-08-28 07:43:55

Od: "Maria U." <m...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wrecz przeciwnie
> jakos musze dotrzec do tej lepszej polowy spoleczenstwa
> niestety na pl.soc.polityka pan prawie nie ma
> w tytule bylo o czym jest wiec krzys wiedzial co tu znajdzie

Tu jest grupa o gotowaniu. Przy jedzeniu nie powinno sie denerwowac.
A Ty o polityce. Chcesz nas wrzodow nabawic ? (tzn. mnie nie, bo juz mam)

Maria

1. Data: 2001-08-28 13:50:46

Od: "lukas" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wrecz przeciwnie
> jakos musze dotrzec do tej lepszej polowy spoleczenstwa

tia z taaakim argumentem nie ma co walczyc.. jasne zeby dotrzec so ludzi
najlatwiej i najprosciej zaspamowac..
tylko przewaznie konczy sie to tragicznie dla spamera:
- jego skrzynke moze spotakac przykra niespodzianka
- a sam spam przewaznie spotyka sie z odwrotna reakcja czytelnikow ...
osobiscie _gardze_ tego typu "reklama", skoro Pania Marta posuwa sie do tak
tanich chwytow to co bedzie pozniej ??

> niestety na pl.soc.polityka pan prawie nie ma
> w tytule bylo o czym jest wiec krzys wiedzial co tu znajdzie

tytul nie jest rozgrzeszeniem !!

A poza tym wiadomo wszem i wobec ze jest cos co sie nazywa (n)etykieta
http://www.wsp.krakow.pl/papers/netykiet.html
.. zatem lamianie jej jest po prostu niekulturalnym zachowaniem wobec danej
grupy... i jak tu mowic teraz o pozyskiwaniu sobie jej czlonkow?

best regards to Marta & all her spamers
lukas

1. Data: 2001-08-28 16:11:42

Od: "Alex P. J. [SCORPIO ADS]" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "budosan2" <m...@p...pl> napisał...
> Warszawa, 24 sierpnia 2001 r.
> Szanowni Państwo,
[...]
> 15.00 Poczęstunek

No patrzcie, jednak nie całkiem off-topic...

Ale wychodzi na to, że wszystkie partie polityczne,
od jakiejś Ligi Rodzin po PO to jedno i to samo
dziadostwo.

Pozdrawiam,
Alex

1. Data: 2001-08-28 17:06:19

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale wychodzi na to, że wszystkie partie polityczne,
> od jakiejś Ligi Rodzin po PO to jedno i to samo
> dziadostwo.
Mam prośbę do wszystkich grupowiczów. Ignorujmy ich. Szczególnie w obliczu
budżetu jaki nam szykują. Albo ... nie jednak nie napiszę tego. Dlaczego
my mamy płacić za ich błędy? ICH wszystkich razem wziętych?
Pozdrawiam, Jerzy
PS
A może by ich "ugotować"?
Swoją drogą [przepraszam za to] co by było jak nikt by nie poszedł na
wybory.
Jakoś mi to "umknęło". Jest jakaś regulacja prawna?

soss tatarski
Jak zaparzyc kawe z kardamonem?
Strona Wielkie żarcie już działa!!!
postanowienia