Szczepienia przeciw grypie

1. Data: 2000-09-11 21:10:12

Temat: Szczepienia przeciw grypie
Od: "Jerzy Zduleczny" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Informacja dla osób z Krakowa i okolic

Jako placówka medyczna oferujemy szczepienia przeciwko grypie, żółtaczce
zakaźnej A i B (z monitorowaniem odpowiedzi immunologicznej w przypadku
szczepienia przeciwko wirusowi B), zapaleniu płuc, zapaleniu opon
mózgowo-rdzeniowych przenoszonemu przez kleszcze.

--
lek. med. Jerzy Zduleczny

LABORATORIUM MEDYCZNE
ul. Podłącze 24
30-218 Kraków
tel. (012) 425 31 99 w. 22, 25
fax: (012) 425 31 99 w. 24
http://www.labmed.com.pl
e-mail: l...@m...pl

2. Data: 2000-09-13 09:08:58

Temat: Re: Szczepienia przeciw grypie
Od: o...@p...com (Jacek) szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy Zduleczny" napisał(a):

W firmie w której pracuję od 3 lat odbywa sie szczepienie pracowników przeciwko
grypie.
Za pierwszym razem bralem w tym procederze udział.
przez tydzien czulem sie jakbym był chory na grypę :(

Dwa ostatnie lata sobie odpuscilem.
I mimo że nie byłem szczepiony nie zachorowałem.
Za to kilka osób mimo szczepienia chorowało.
Różnica między nami jest taka, ąe ja jem wg wskazań Diety Optymalnej a oni owoce
warzywa i chleb.
Dlatego wystarczy dobrze jeść a żadne grypy nie robią nam niczego!

Pozdrawiam
Jacek (3 lata DO)

zapraszam do dyskusji news://news.mjz.com.pl/pl.soc.dieta.optymalna

--

Wysłano ze strony http://newsreader.linuxnews.pl/

3. Data: 2000-09-13 13:58:03

Od: Cosa <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia , a był to 13 Sep 2000 09:08:58 GMT,
o...@p...com (Jacek) napisał coś takiego:

> [...]
warzywa i chleb.
>Dlatego wystarczy dobrze jeść a żadne grypy nie robią nam niczego!

Powód jest taki że wirus potrzebuje zdrowych komórek dawcy żeby się
rozmnożyć , musi także zbudować sobie otoczkę z jakiś białek i
węglowodanów. Potrzebuje także dużo kwasów nukleinowych - a u optymalnego
tylko tłuszcz i tłuszcz :-))))))))))))))))

--
Cosa
c...@p...onet.pl

4. Data: 2000-09-13 18:04:15

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek napisał(a):

> Różnica między nami jest taka, ąe ja jem wg wskazań Diety Optymalnej a oni owoce
warzywa i chleb.
> Dlatego wystarczy dobrze jeść a żadne grypy nie robią nam niczego!

Zapomniałeś dopisać, że dobrze jeść, to jeść sam smalec ze słoniny ;-)

Kaja

5. Data: 2000-09-14 05:30:24

Od: "Jadarek" <o...@k...mtl.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zapomniałeś dopisać, że dobrze jeść, to jeść sam smalec ze słoniny ;-)

Ehhhh... nic się nie nauczyłaś o Żywieniu Optymalnym :-((((
Szkoda strzępić klawiaturę.

"Jadarek" - Dariusz Kral (co to oprócz smalcu ze słoniny zjada odpowiednią
ilość białka i węglowodanów)

Prośba o wsparcie działań Stowarzyszenia Pacjentów Primum Non Nocere
AIDS i inne choroby przenoszone droga plciowa
Lek na GRZYBICE
Blizny na twarzy
Robienie 'brzuszkow'