Szczepienie na rozyczke

1. Data: 2005-09-08 21:17:45

Temat: Szczepienie na rozyczke
Od: "marek senior" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Moj 13 letni syn byl szczepiony na odre ale nie na swinke i rozyczke. Czy moze
ktos z was wie czy mozna go teraz zaszczepic potrojna szczepionka? Lokalni
lekarze maja podzielone zdania?!

Pozdrawiam

Marek senior

2. Data: 2005-09-08 21:48:12

Temat: Re: Szczepienie na rozyczke
Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

8 Sep 2005 23:17:45 +0200, *marek senior*
<news:1116.0000191e.4320aa79@newsgate.onet.pl> napisał(a):

> [...]

> ktos z was wie czy mozna go teraz zaszczepic potrojna szczepionka? Lokalni

Na świnkę chłopaka to bym zaszczepiła, ale na różyczkę to dziewczynkę.

--
Kaja

3. Data: 2005-09-09 20:29:25

Od: "BlackMoon" <c...@t...tez.usun.dziekuje.dyktator.com> szukaj wiadomości tego autora

> Na świnkę chłopaka to bym zaszczepiła, ale na różyczkę to dziewczynkę.
>

> --

I bardzo się mylisz co do dziewczynki...

nie ma przeciwskazań co do zaszczepienia MMR2 (na przykład).

Na różyczkę, także bezobjawową, mogą choroać chłopcy, lub, kiedy będą już
dorosłymi mężczyznami przywlec ją do swojej ciężarnej żony (zakładamy, że
była zaszczepiona) lub niemowlę...

Zaleca się szczepić i jednych i drugich.

4. Data: 2005-09-09 20:55:43

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 9 Sep 2005 22:29:25 +0200,
*chuc.prosze.usun.to.przed.wyslaniem.wiadomosci.do.m
n...@t...tez.usun.dziekuje.dyktator.com*

Dzięki :-)

--
Kaja

bardzo sucha czesc nogi - dziwna sprawa
Flexodon
Wycinanie migdałków
pękanie żył!!!
skąd to wysokie ciśnienie i kłucie w sercu?