bardzo sucha czesc nogi - dziwna sprawa

1. Data: 2005-09-08 20:32:17

Temat: bardzo sucha czesc nogi - dziwna sprawa
Od: "ruua" <t...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam problem z b. sucha czescia nogi - od kostki jakies 15 cm w gore - b.
sucha - az szorstka w dotyku, naczynka powiekszone. dziwnie to wyglada, jest
od paru mcy. nie pomagaja oliwki, kremy, balsamy - a tylko tyle zalecil
dermatolog. czasem to swedzi, ciagnie, piecze. dziwne jest to o tyle, ze ja
generalnie mam tlusta skore.

czy wiem moze trop jest inny np. jest to objaw choroby czegos innego - nie
wiem - cukrzyca, watroba?

2. Data: 2005-09-08 21:46:01

Temat: Re: bardzo sucha czesc nogi - dziwna sprawa
Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 8 Sep 2005 22:32:17 +0200, *ruua*
<news:43209b35$0$6494$f69f905@mamut2.aster.pl> napisał(a):

> [...]
> generalnie mam tlusta skore.

> czy wiem moze trop jest inny np. jest to objaw choroby czegos innego - nie

Jejciu...Ty masz już chyba wszystkie choroby, albo sobie wyimaginowałaś ;-)

Na tą skórę to spróbuj posmarować maścią Lorinden A.

--
Kaja

3. Data: 2005-09-10 02:23:54

Od: "PAweł" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ruua" <t...@i...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> od paru mcy. nie pomagaja oliwki, kremy, balsamy - a tylko tyle zalecil
> dermatolog. czasem to swedzi, ciagnie, piecze. dziwne jest to o tyle, ze

No, w tej sytuacji to juz nie ma wyjścia,- czas umierać:))

4. Data: 2005-09-10 09:16:53

Od: "ruua" <t...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PAweł" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> No, w tej sytuacji to juz nie ma wyjścia,- czas umierać:))

nie szkoda bylo ci tych 3 minut twojego zycia, zeby cos tak glupiego
napisac?:(

na lydkach powoli robi mi sie rana, piecze - z dnia na dzien skora coraz
bardziej sucha, a lekarz mowi ,ze to nic takiego.

5. Data: 2005-09-10 15:49:55

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> na lydkach powoli robi mi sie rana, piecze - z dnia na dzien skora coraz
> bardziej sucha, a lekarz mowi ,ze to nic takiego.

Ojojoj, szybko do lekarza który ma specjalizację w leczeniu krążenia i
żylaków - to mi wygląda na "otwieranie się - nie wiem jak to fachowo
określić" żylaka. Nie wolno dopuścić do utworzenia się rany, bo czasem
leczenie może trwać rok i dłużej. Bardzo trudno wyleczyć takie ranki. Nawet
jak żylaka nie widać, to może być jakiś wewnętrzny.
Nie mam nic wspólnego z medycyną, ale czytając twój post przypomniało mi
się, że miałam w rodzinie taki sam przypadek - naprawdę, szybko działaj, bo
leczenie przez rok otwartej rany nie jest ani przyjemne, ani też proste.
Może wypróbuj też bandaże hydrokoloidowe - są cudowne do leczenia małych
ranek - naklejasz na nogę, dobrze przylega całą powierzchnią, nie dopuszcza
powietrza, a w środku jest lek powodujący szybkie gojenie rany.

Pozdrawiam,
Akulka

6. Data: 2005-09-10 21:25:08

Od: "ruua" <t...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Akulka" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> dopuszcza
> powietrza, a w środku jest lek powodujący szybkie gojenie rany.

dzieki za twoj mail, to jakas wskazowka, nie wiesz, jak sie nazywa lekarz od
zylakow, bo dermatolog i internista zbagatelizowali moj problem:(

7. Data: 2005-09-11 01:00:56

Od: "PAweł" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ruua" <t...@i...net.pl> napisał w wiadomości
(...)

> dzieki za twoj mail, to jakas wskazowka, nie wiesz, jak sie nazywa lekarz
od
> zylakow, bo zbagatelizowali moj problem:(

Nazywa się ;" lekarz praktykujacy prywatnie", bo tam, za swoje pieniądze, a
nie podatników, to mozesz sobie ewentualnie wydziwiać;)

PS. Jacy to lekarze niedouczeni, i dermatolog i internista nic się nie
znają, całe szczęście , ze anonimowa sq4ty od razu trafną diagnozę na
odległość postawiła.;)
Ale dlaczego w moją nie chcesz uwierzyć, toż mówię, swędzi Cię nóżka,
znaczy, czas już umierać:)).

Flexodon
Wycinanie migdałków
pękanie żył!!!
skąd to wysokie ciśnienie i kłucie w sercu?
Jaskra - operacja ?