Szczepionka p. grypie a działania uboczne

1. Data: 2001-10-05 07:33:50

Temat: Szczepionka p. grypie a działania uboczne
Od: "hetmano" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie. Czy zaszczepienie się przeciw grypie ma jakieś skutki uboczne
tzn? czy negatywnie wpływa na inne uodpornienia organizmu, albo może na
narządy człowieka?

hetman artStudio
mail:b...@h...ti.pl
GSM:+48 606 273224
http://www.hetman.ti.pl
G.G. 175691
___________________

2. Data: 2001-10-05 07:47:32

Temat: Re: Szczepionka p. grypie a działania uboczne
Od: "Basia" <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik hetmano <h...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9pjo58$7qf$...@n...tpi.pl...
> Mam pytanie. Czy zaszczepienie się przeciw grypie ma jakieś skutki uboczne
> tzn? czy negatywnie wpływa na inne uodpornienia organizmu, albo może na
> narządy człowieka?

ja sie szczepie od pieciu lat i nic mi nie jest poza tym, ze mniej choruje a
jak choruje to przebieg choroby jest stanowczo lzejszy. Kiedys chorowalam
minimum raz na dwa miesiace i ciagnelo sie to okolo 2 tygodnie (goraczka i
straszne oslabienie) od pieciu lat choroby (max 2 razy w roku zazwyczaj jak
sama zawinie sobie nie trwaja dluzej niz 3-4 dni )

moze sa inne opinie- chetnie tez poczytam, bo wlasnie jestem przed kolejna
(ponoc najlepiej sie szczepic jesienia)

pozdrawiam
Basia

3. Data: 2001-10-06 09:12:26

Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" <j...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> moze sa inne opinie- chetnie tez poczytam, bo wlasnie jestem przed kolejna
> (ponoc najlepiej sie szczepic jesienia)

A czy jest gdzieś w necie ocena szczepionek dostępnych na rynku polskim,
która lepsza, zakres ochrony itp ?

Sark

medycyna dawnych Indii
"przypadłości" ciążowe