Szczeście.. czy jestes szczęśliwy/wa?

1. Data: 2002-04-29 14:00:32

Temat: Szczeście.. czy jestes szczęśliwy/wa?
Od: "Tija " <t...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy czujecie sie szcześliwi?
czy jest to szczęscie idealne czy realne?
co stanowi o tym ze macie poczucie szczęścia?
czego brakuje by uzyskac szczęście idealne?

wg. W. Tatarkiewicza .. szczęście to pozytwna postawa wobec zycia. to takie
nastawienie wobec zycia ktore powoduje aktywne zmaganie sie z przeciwnosciami
losu i dazenie do realziacji waznych dla podmiotu wartosci..
a jak Ty bys zdefiniował szczęscie..?

czy nasze społeczeństwo wg. Ciebie jest szczęśliwe?

pozdrowionka..

1. Data: 2002-04-29 14:03:01

Temat: sorki.. wysłało sie drugi raz to samo..
Od: "Tija " <t...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-04-29 18:47:18

Temat: Re: Szczeście.. czy jestes szczęśliwy/wa?
Od: "Łukasz" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tija napisał(a) w dniu 29 kwi 2002 tak:

> czy nasze społeczeństwo wg. Ciebie jest szczęśliwe?

Mniej wiecej do 16 roku zycia bylem ciogle szczesliwy.
Pozniej sie cos sie spieprzylo :(

Łukasz Kryj [x...@p...wp.pl] [www.gminacmielow.republika.pl]
===========
Lenistwo grzechem? Zależy czyje... - [S.J.Lec]

1. Data: 2002-04-30 13:51:18

Od: "Tija " <t...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mniej wiecej do 16 roku zycia bylem ciogle szczesliwy.
> Pozniej sie cos sie spieprzylo :(

wiec jestes teraz non-stop nieszczęsliwy???

1. Data: 2002-04-30 15:18:59

Od: "Łukasz" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tija napisał(a) w dniu 30 kwi 2002 tak:

> wiec jestes teraz non-stop nieszczęsliwy???

Naturalnie, ze tak nie jest. Jednak te pare lat temu bywalem happy
prawie na okraglo.

Łukasz Kryj [x...@p...wp.pl] [www.gminacmielow.republika.pl]
===========
Inteligent jest to pasożyt wytwarzający kulturę.

1. Data: 2002-05-01 16:53:22

Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tija " <t...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> czy czujecie sie szcześliwi?
Tak, ja czuję się szczęśliwa, spełniona. Realizuję swoje marzenia, robię
to, co kocham robić. Miewam różne dni, te słabsze również.

> czy jest to szczęscie idealne czy realne?
Myślę, że w moim przypadku szczęście jest zarówno idealne, bo dążyłam do
tego ideału i osiągam je, jak również jest też realne. Realna jest
również satysfakcja.

> co stanowi o tym ze macie poczucie szczęścia?
W moim przypadku poczucie szczęścia napewno nie zależy od stanu
posiadania:))))

> czego brakuje by uzyskac szczęście idealne?
Chęci do zmian, do rozwoju osobistego:)))

> [...]
przeciwnosciami
> losu i dazenie do realziacji waznych dla podmiotu wartosci..
Prawie tak samo:)))

> czy nasze społeczeństwo wg. Ciebie jest szczęśliwe?
Myślę, że jest to za bardzo uogólnione pytanie.

> pozdrowionka..
Również pozdrawiam serdecznie. Elizabeth

1. Data: 2002-05-02 09:08:30

Od: "Tija " <t...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

a moze jest tak.. ze gdybysmy byli non-stop szczesliwi bysmy tego nie
zauwazyli..
widzimy szczescie poprzez kontrast..

1. Data: 2002-05-02 14:10:27

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tija " news:aaqvme$573$1@news.gazeta.pl

[CIACHo]

Uprasza się miłośniczkę gazety wyborczej o odpowiadanie jak przykazano POD
CYTATEM.

1. Data: 2002-05-02 16:00:44

Od: "remo" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Andrzej Listewka"

Ja cały czas się leczę z perfekcjonizmu, jak bonie dydy.
Andrzeju, piszę wprost, bez aluzji, przenośni, dwuznaczności i złośliwości.
Bez szumu informacyjnego, który ma na celu zakręcienie odbiorcą.
Czyli bez tego wszystkiego, co jest w testach psychologicznych ... :-).

90% (może jeszcze więcej - trzeba zbadać) użytkowników internetu
nie rozumie pojęć "tnij cytaty", "odpowiadaj pod cytatem", "wycinaj zbędne cytaty".

Widzę, ze bliska Twemu sercu jest troska o formę przekazu.
O treść pewnie też, ale rozumiesz ... :-).
Wydaje mi się, choć na pewno warto zrobić badania w tym kierunku,
że znacznie lepszy rezultat osiągniesz podsyłając takowemu delikwentowi maila z
instrukcją
"step by step", zawierającą w inwokacji definicje podstawowych pojęć.

Nie mam na myśli tekstu typu: "Witaj w naszym gronie, uważaj na to co piszesz",
raczej

"post jes to: ..."
"cytat jest to: ..."
"odpowiedź na posta jest to: ..."
"odpowiadając na posta należy: ...."
"Janko Muzykant nie stosował się do powyższych zasad i zabrali mu skrzypce i ..."

Oczywiście na samym wstępie musisz pokazać korzysci płynące ze stosowania
Twoich rad. User jak klient: nie ma korzyści, to on <...ocenzurowane...> cięcia.
Jakie korzyści? "Jeżeli chcesz, aby twoja wypowiedź była potraktowana poważnie to
......".
A któż, poza mną, nie chce być traktowany poważnie?

A napisać trzeba prosto, jak do mnie.
User będzie wdzięczny przeogromnie, a rezultat też chyba nieco lepszy.
Nie zawsze głupie postępowanie to złośliwość czy chamstwo.
To zwykle brak wiedzy ....

rw

PS
Ja nic nie będę pisał, bo nie pracuję, w przeciwieństwie do Ciebie, w GW.
Jak Adaś da premię, to kup sobie coś ładnego.
Nie powinno być Ci trudno, bo ładnemu we wszystkim ładnie.
Nie dziękuj.
Pomaganie ludziom to moja misja ... ;-)

1. Data: 2002-05-02 16:21:07

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"remo" news:3cd16310_3@news.vogel.pl
> 90% (może jeszcze więcej - trzeba zbadać) użytkowników internetu
> nie rozumie pojęć "tnij cytaty"

Tu masz absolutną rację.

> że znacznie lepszy rezultat osiągniesz podsyłając takowemu delikwentowi maila

Łatwiej jest wysłać na grupę, bo tak to maili muisiałbym wysłąć około
kilkuset.
Maile to nie zbyt dobry pomysł.
Podsyłałem już pewnym "królewnom" dokładne opisy co i jak to zostałem
zjechany, że przysyłam śmieci na skrzynkę i że ona sama lepiej wie ode mnie
i nie mam racji.
Tak więc takie ciężkie przypadki się zdarzają.
Bydgoszcz słynie z takich ciężkich przypadków :(

> Ja nic nie będę pisał, bo nie pracuję, w przeciwieństwie do Ciebie, w GW.

Dobry kawał z tą GW.
Ja nie pracuję w żadnej Gazecie Wyborczej :)
Nie mam nic wspólnego z mediami.
Na niektóre media nawet ostro nadaję i mam na niektórych grupach wrogów z
tego powodu.

Szczeście.. czy jestes szczęśliwy/wa?
problem malzenski - prosba o pomoc
Wzmianka o eurystyce
CyberS@ngha - nowy magazyn
[P2] brak umiejetnosci budowania zwiazkow...