Szczęśliwa kobieta - wyjaśnienie dla zaniepokojonych

1. Data: 2001-08-31 10:44:17

Temat: Szczęśliwa kobieta - wyjaśnienie dla zaniepokojonych
Od: "defric" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nina Mazur Miller napisała:

>a caly tekst napisala nijaka Malgorzata Lewicka wiecej niz rok temu
>jako wariacje na temat nowych podrecznikow do przysposobienia do zycia
>w rodzinie.

oczywiście sprawdziłam, napisałam do kobiety, wymiana kilku emili i proszę:
ML mówi:

"To jak najbardziej moja własna, wyssana z palca wariacja na temat
artykułu o "przygotowaniu do życia w rodzinie" z którejś gazety"
/ciach/

Spytałam skąd ten pomysł i co Ją sprowokowało. Oto odpowiedż ML:

"przypuszczam, że z nieporadności
i stereotypizmu autentycznych podręczników wzmiankowanych
w artykule"

I to byłoby na tyle
A więc wiadomo
Przejskrawione, ukoloryzowane i ufryzowane
Karykaturalnie.......

Ale sedno jest!
kobieta w jednej, określonej roli
matki polki i posłusznej żony :(((

P.S.
Nina! Dziękuję! Naprawdę kamień z serca :))))

--
pozdry
defric :o)