Szerokość ścieżki ogrodowej - jaka?

następny post »
From: Jacek <k...@a...com>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Szerokość ścieżki ogrodowej - jaka?
Date: Sat, 23 Oct 2021 17:03:30 +0200

Będę układał nowe ścieżki w ogrodzie. Obecnie mam ścieżki z
najzwyklejszych płyt chodnikowych 50x50 cm ułożonych pojedynczo z
odstępem 15 cm, tak więc trzeba robić kroki po 65 cm. Ścieżką nikt nie
chodzi parami, więc ta szerokość wydaje mi się wystarczająca.
Nowy pomysł jest taki, aby ułożyć płytki imitujące naturalny kamień.
Płytki mają wymiary 60x45 cm. Są dwie opcje: albo ułożę płytki dłuższym
bokiem wzdłuż, bez odstępów i będzie ścieżka o szerokości 45 cm.
Albo ułożę z odstępami w poprzek i będzie ścieżka szeroka na 60 cm.
Jak myślicie? Czy ścieżka 45 cm nie będzie za wąska?
Jacek