Szkla okularowe

1. Data: 2003-09-02 20:14:45

Temat: Szkla okularowe
Od: "arat" <a...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ktore szkła z warstwa antyrefleksyjna sa lepsze, mam do wyboru z Jeleniej
Gory, Niemieckie, Francuskie i Belgijskie?

2. Data: 2003-09-03 11:57:08

Temat: Re: Szkla okularowe
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "arat" <a...@k...pl> napisał w wiadomości
> Ktore szkła z warstwa antyrefleksyjna sa lepsze, mam do wyboru z Jeleniej
> Gory, Niemieckie, Francuskie i Belgijskie?

polskie sa na europejskim poziomie, wiec niekoniecznie musisz przeplacac za
zagraniczne.

casus
spec. ch. oczu

3. Data: 2003-09-03 13:42:37

Od: "Olka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

to zalezy, czy na czyms konkretnym Ci zalezy..
mi np. bardzo zalezalo na tym, zeby byly jak najciensze.. wybralam
francuskie i jestem zadowolona..
polskie podobno roznia sie tylko tym, ze te najlepsze sa zawsze troche
poniej niz w innych krajach, bo Polska dopiero wtedy wykupuje ich
technologie, kiedy tamci juz maja nowsze..
Ale kiedys mialam jeleniogorskie i tez byly ok..
jesli to maja by jakies zwykle niewielkie minusy z antyrefleksem to chyba
nie warto przeplacac
ale jeszcze chyba jest roznica jaki odcien tego antyrefleksu chcesz miec..bo
nie wszystkie firmy maja takie same kolory :)

Pozdrawiam
Olka

4. Data: 2003-09-03 17:10:52

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olka" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
miec..bo
> nie wszystkie firmy maja takie same kolory :)

Jelenia Gora ma w tej chwili najnowsza technologie produkcji i rownie dobry
wybor jak firmy zagraniczne.
Antyrefleks powinien byc niezauwazalny na szkle lub plastiku, wtedy jest
bardzo dobry ( jesli chodzi o odcienie to masz na mysli chyba Blue
Blockery ). Jak ogladniesz plastik jeleniogorski z antyrefleksem to nie
uwierzysz, ze to polskie. Z reszta - ja mam zaprzyjaznionego optyka (
powtarzam zaprzyjaznionego a nie ze krece z nim jakies interesy :-) ) u
ktorego zawsze mam wszystko za darmo - kiedys mialem szkla Hoya"i, ( za 900
zl ), teraz jeleniogorskie ( za polowe mniej ) i nie widze zadnej roznicy,
malo tego, wydaje mi sie ze te mi sie mniej rysuja. A uwierz mi, z racji
mojego zawodu jestem bardzo wyczulony na jakosc tego co nosze przed
okiem:-).
Co do kwestii grubosci - przy -4,0 - 6,0 roznica pomiedzy polskimi w
zagranicznymi jest niezauwazalna ( rowniez w ciezarze ), przy wyzszych
mocach jest minimalna.

casus
spec. ch. oczu

5. Data: 2003-09-03 17:48:23

Od: "Olka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

no ja przy minus 10 D widze roznice w grubosci szkiel..i wierz mi.. tu sie
liczy kazda dzisiata milimetra, jak nie chcesz miec szkla wystajacego za
oprawke.. o oprawkach bezoprawkowych tez raczej trzeba zapomniec :(
co do plastikow, to nie uzywam, bo podobno wychodza grubsze.. zreszta mam
uraz po pierwszych plastikach, ktore weszly dawno temu do Polski, ale
calkiem mozliwe, ze teraz sa lepsze...
a tymi kolorami to moze faktycznie to nie jest ten antyrefleks, tylko ten
blue blocker, ale jest faktem, ze te kolorki sa rozne u roznych
producentow..
a o szklach hoyi to kiedys slyszalam, ze sa przereklamowane..
ale to wszystko co ja wiem, to tylko i wylacznie z wlasnego doswiadczenia z
okularami, a troche par juz mialam :)...
a mysle, ze takim laikom jak ja to optycy moga wcisnac kazdy kit..

ech.. no ale cos na nosie musze nosic...

> [...]
> Co do kwestii grubosci - przy -4,0 - 6,0 roznica pomiedzy polskimi w
> zagranicznymi jest niezauwazalna ( rowniez w ciezarze ), przy wyzszych

Szczepionka przeciw grypie - sezon
pytanie w sprawie operacji dot.przegrody nosowej
płukanie ucha
Jakie jeszcze badania serca wykonać?
BEZ KOMENTARZA