pytanie w sprawie operacji dot.przegrody nosowej

1. Data: 2003-09-02 18:41:23

Temat: pytanie w sprawie operacji dot.przegrody nosowej
Od: "anka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety dostalam skierowanie do szpitala na operacje przegordy
nosowej...Chcialabym sie dowiedziec jak wyglada taka operacja..tzn jakie
stosowane jest znieczulenie..oraz ile mniej wiecej trwa taki zabieg..oraz jaki
czas spedza sie w szpitalu przed i po operacji..z gory dziekuje za wszelkie
mozeliwe i wiarygodne odpowiedzi..

2. Data: 2003-09-02 20:10:06

Od: "mk" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cze..
wlasnie pojutrze zegnam na taka operacje mojego mezczyzne.. :-(( z tego co
wiem.. : znieczulenie ogolne (narkoza)
niestety nie wiem ile trwa taki zabieg - ale wiem ze generalnie jest chyba
najbardziej niemila operacja ze wszystkich.. a przede wszystkim niestety
bolaca..(juz po) dosc mocno..
w szpitalu - w sumie tydzien.. okolo...

generalnie bardzo nieprzyjemne...
wspolczuje..
ach.. i jeszcze zapomnialam ze albo tydzien albo dwa sie chodzi z jakimis
"wtyczkami" w nosie.. coby ta przegroda sie nie zrosla..

pozdrawiam i trzymam kciuki
mk

3. Data: 2003-09-02 20:31:07

Od: "Ryszard Lachman" <r...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jaki
> czas spedza sie w szpitalu przed i po operacji..z gory dziekuje za

Trwa takie cos niby 4 dni ale w rzeczywistosci to bylem w szpitalu 2.
Znieczulenie bylo ogolne. Zabieg trwal ok. 1 godziny. Na drugi dzien po
zabiegu wyszedlem ze szpitala. Slyszalem o jakichs konstukcjach na nosie,
specjalnych opatrunkach itp ale ja nic takiego nie mialem, przez jakis czas
saczyla sie krew, no i oczywiscie nos bolal - ale raczej tylko przy ucisku
itp.

A teraz duze minusy - operacja ta niewiele poprawila droznosc nosa, przy
okazji tego zabiegu zmniejszono mi bodajze malzowiny w nosie (o tym
dowiedzialem sie niedawno od laryngologa) a to powoduje teraz wrazenie
zatkanego nosa (wysuszenie sluzowki). Dostalem na ta przypadlosc spray
Mucofluid. Troche pomaga

Powodzenia

Ryszard Lachman
r...@o...com