Szkodliwosc promieniowania

1. Data: 2005-03-22 15:29:22

Temat: Szkodliwosc promieniowania
Od: "Kamil" <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Coraz głośniej słyszy się o szkodliwości promieniowania pól
elektromagnetycznych, coraz większa grupa naukowców twierdzi, że długotrwałe
oddziaływanie pól elektromagnetycznych na organizm człowieka może być
przyczyną chorób nowotworowych - bardzo to mnie zaniepokoiło, z dwóch
przyczyn. Pierwszą jest choroba mojej mamy, która pierwszą operacje na raka
przebyła w 2000 roku, i do tej pory dzielnie walczy z coraz to większymi
przerzutami (choroba postępuje od czasu kiedy mama straciła pracę i zaczęła
niemalże 24h/dobe przebywać w domu). Drugą, jest przypadkowe odkrycie
"dużego" pola elektromagnetycznego w moim domu. Kiedy zaciekawiony
włączyłem, znajomego elektryka, urządzenie o nazwie EMF FIELD TESTER
zapytałem go, czy on jest dobry, gdyż wskazuje mi jakieś wartości, i co on
mi tutaj mierzy. W odpowiedzi usłyszałem że miernik mierzy promieniowanie
pól elektromagnetycznych i wykazuje w moim pokoju promieniowanie rzędu 10m
Gauss'a lub jak wole 1 mikro Tesla, zdziwiony dodał iż u niego w domu jest
ono 100-krotnie mniejsze (0,1m Gauss'a) Dodam iż mieszkam na parterze i
podczas pomiarów miałem w pokoju wyłączone wszelkie odbiorniki prądu
elektrycznego. Nie wiem czy ta wartość tak naprawdę jest duża, żeby szkodzić
zdrowiu, ale może się już z tym tematem spotkał i może coś na ten temat
powiedzieć? Przyznam szczerze, że kiedy przebywam dłuższy okres w domu to
dostrzegam dolegliwości związane z bólami głowy oraz dziwnym zmęczeniem.

Pozdrawiam,

Kamil

2. Data: 2005-03-22 16:18:40

Temat: Re: Szkodliwosc promieniowania
Od: "Maciek C" <m...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kamil wrote:
> [...]
> powiedzieć? Przyznam szczerze, że kiedy przebywam dłuższy okres w
> domu to dostrzegam dolegliwości związane z bólami głowy oraz dziwnym

Hmm, a czy jest w pobliżu mieszkania jakieś urządzenie mogące powodować
takie promieniowanie??? Może jakaś stacja trafo, albo coś?

Maciek C

3. Data: 2005-03-22 16:49:31

Od: "Kamil" <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciek C" <m...@i...net.pl> napisał w wiadomości

> Hmm, a czy jest w pobliżu mieszkania jakieś urządzenie mogące powodować
> takie promieniowanie??? Może jakaś stacja trafo, albo coś?

Wykluczam raczej obecność w pobliżu urządzenia mogącego emitować to
promieniowanie, faktycznie znajduje się ok. 20m od mego mieszkania stacja
trafo nn zasilająca naszą cześć osiedla, i pomimo iż widać ją z mego okna,
gdyż znajduje się zaraz niemalże naprzeciwko mego okna, po drugiej stronie
chodnika, to powiętpiewam w to żeby taki mały budyneczek mógł siać
promieniowanie, żeby u mnie w pokoju było ono 100-krotnie większe niż
normalnie, z drugiej strony, ten sam znajomy elektryk powiedział iż obecność
mojego 100-krotnie większego promieniowania (niż zwykle-jak np. w jego
mieszkaniu) to i tak jest bardzo mała wartość i nie powinienem się tym
martwić. Może ktoś na grupie zna jakieś "odpromienniki" czy metody
chronienia się przed takim promieniowaniem?

Pozdrawiam,

Kamil

4. Data: 2005-03-22 17:40:55

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

d1pij9$956$...@n...news.tpi.pl,
Kamil <l...@n...pl>:

> [...]
> po drugiej stronie chodnika, to powiętpiewam w to żeby taki mały
> budyneczek mógł siać promieniowanie, żeby u mnie w pokoju było ono

maly ale mocarny

> bardzo mała wartość i nie powinienem się tym martwić. Może ktoś na
> grupie zna jakieś "odpromienniki" czy metody chronienia się przed
> takim promieniowaniem?

Ekranowanie (otoczenie siatka uziemiona). Ale nie namawiam do takich
dzialan.

--
Robert

5. Data: 2005-03-22 18:47:46

Od: "Radoslaw HORODNICZY" <x...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tym martwić. Może ktoś na grupie zna jakieś "odpromienniki" czy metody
> chronienia się przed takim promieniowaniem?

stacja trafo jak najbardziej moze dawac duzy wzrost pola EM,
i powiem ci z doswiadczenie ze czesto sama swiadomosc ze wokol
jest jakies promieniowanie moze tak wplynac na ppodswiadomosc twoja czy
twoich bliskich ze naprawde zaczna odczuwac roznego rodzaju
dolegliwosci, lacznie z omdleniami, opuchnieciami itp.

6. Data: 2005-03-22 21:14:47

Od: "Kamil" <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Radoslaw HORODNICZY" <x...@c...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> twoich bliskich ze naprawde zaczna odczuwac roznego rodzaju
> dolegliwosci, lacznie z omdleniami, opuchnieciami itp.

Opuchnięcia miejscowe, najlepiej w okolicy brzucha to by mi się przydały,
gdyż jestem szczupłą osobą ;-)
No cóż, wiem już przynajmniej skąd i ile promieniowania codziennie mnie
odwiedza, szkoda tylko że tak bez pukania... :) ide szukać podkowy, bo
właśnie się od radiestetów dowiedziałem że ona przynosi szczęście likwidując
złe pola...

Pozdrawiam,
Kamil

Rozkruszanie leków (ogólnie)
Rozkruszanie lekow - Biseptol, Cataflam
noroflaksacyna i ewentualny początek ciąży
ból pod kolanem
alergia