>>>SKRĘCENIE STAWU SKOKOWEGO???

1. Data: 2005-03-22 15:53:44

Temat: >>>SKRĘCENIE STAWU SKOKOWEGO???
Od: "maqqak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. W poprzedni czwartek grając w halówke skręciłem noge w kostce. Ból,
spory obrzęk!. W piątek pojechałem do szpitala: brak złamania, spory obrzęk,
pod kostką fioletowy siniak. HMmmmmmm... gips na 3 tygodnie.

No własnie. Czy zrobie sobie krzywde, jak po tygodniu noszenia gipsu, przejde
na bandaż elastyczny?. Na dzień dzisiejszy noga nie boli samoistnie, moge
chodzić na gipsie (czywiście bardzo delikatnie, z niewielkim naciskiem), noga
lekko puchnie w pozycji wyprostowanej jak np: stoje. Jestem laikiem, ale chyba
to sręcenie II stopnia.

Pozdrawiam.

2. Data: 2005-03-23 07:28:24

Temat: Re: >>>SKRĘCENIE STAWU SKOKOWEGO???
Od: "maqqak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ponawiam pytanie... i bardzo proszę o szczerą odp...

Pozdro...

3. Data: 2005-03-23 08:42:57

Od: "Jasper [ SZN ]" <4...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
noga
> lekko puchnie w pozycji wyprostowanej jak np: stoje. Jestem laikiem, ale

Ja Ci powiem tak..W zeszlym roku na koszykowce myslalem ze tez skrecilem
kostke ..ale nie skrecilem i tylko mialem zerwana torebke stawowa,fioletowy
obrzek i zaserwowali mi szyne..chociaz to byla tylko szyna to biegalem z nia
tzn chodzilem:) przez 12 dni..podobniez jak Ty ,.Tez chcialem ja sciagnac
ale po przemysleniu tego stwierdzilem ze tego niezrobie bo moglbym sobie
zrobic wieksza krzywde bo nie bez powodu wkoncu to daja.nie?;-). .wiesz
..nogi masz tylko dwie i jesli chcesz sobie napykac problemow,ze cos Ci sie
nie tak tam naprawi w nodze to probuj bandaz ale ja nie radze..

pozdrawiam

Jasper

4. Data: 2005-03-23 12:15:11

Od: "Ruda" <t...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maqqak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
> Ponawiam pytanie... i bardzo proszę o szczerą odp...
----------------
Czesc,
Skrecenie w stawie skokowym mialam dwa razy - ortopeda stwierdzil, ze gdybym
za pierwszym razem miala solidnie zaopatrzona noge- tzn. zagipsowana,
drugiego skrecenia by nie bylo. Wiec...moze ponos jednak ten gips?:-)
Pozdrowienia,
Ruda

Szkodliwosc promieniowania
Rozkruszanie leków (ogólnie)
Rozkruszanie lekow - Biseptol, Cataflam
noroflaksacyna i ewentualny początek ciąży
ból pod kolanem