pilne - jak sie na jutro pozbyc jednodniowej malinki !!

1. Data: 2005-03-22 16:15:35

Temat: pilne - jak sie na jutro pozbyc jednodniowej malinki !!
Od: "Mobistel" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak w temacie - pomocy

2. Data: 2005-03-22 16:36:05

Od: "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mobistel" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
news:d1pgb5$sh4$1@polsl.gliwice.pl...
> jak w temacie - pomocy

Sama nie wiem, czy smiać się, czy płakać widząc takie posty...

D.

3. Data: 2005-03-22 17:24:57

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak w temacie - pomocy

jesli jest jednodniowa, to jutro juz jej nie bedzie:-)
casus

4. Data: 2005-03-22 17:40:23

Od: Emi <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

casus napisał(a):

> jesli jest jednodniowa, to jutro juz jej nie bedzie:-)

zależy jaka... mnie potrafiło kilka dni trzymać...

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

5. Data: 2005-03-22 18:00:10

Od: "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Emi" <e...@v...pl> napisał w wiadomości
> zależy jaka... mnie potrafiło kilka dni trzymać...

Chyba nie zrozumiałe/(a)ś, co Casus miał na myśli ;-)

D.

6. Data: 2005-03-22 18:01:48

Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 22.03.05, około 17:15, Mobistel bulgocze

> jak w temacie - pomocy

Na jutro może być ciężko, ale ogólnie na siniaki i wybroczyny całkiem
niezły jest żel Lioton 1000

--
ika - umop apisdn

7. Data: 2005-03-22 18:57:33

Od: "Mobistel" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

lioton nie pomaga
mocna malinka jak nic

POMOCY !!!

8. Data: 2005-03-22 19:12:58

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zależy jaka... mnie potrafiło kilka dni trzymać...
>
> --
> E_m_i_

ale napisal, ze jednodniowa:-))))
casus

9. Data: 2005-03-22 19:15:18

Od: Emi <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

casus napisał(a):

> ale napisal, ze jednodniowa:-))))
> casus

hehe

chyba mu chodziło o to, że wczorajsza ;)

jest jeszcze drugie "chyba" - bardzo prawdopodobne:

chyba, że sobie robisz jaja z tego, że "jednodniowa" ;)

10. Data: 2005-03-22 19:38:55

Od: "UlaD" <u...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> lioton nie pomaga
> mocna malinka jak nic
>
> POMOCY !!!

Zakleic plasterkiem :>
I udawac, ze to cos calkiem innego :>

Pozdraiwma - Ula

Szkodliwosc promieniowania
Rozkruszanie leków (ogólnie)
Rozkruszanie lekow - Biseptol, Cataflam
noroflaksacyna i ewentualny początek ciąży