Szkoła Wyższa w Warszawie, informatyka, jaką wybrać by prosto zdobyć tytuł Inż.

1. Data: 2011-09-20 14:30:15

Temat: Szkoła Wyższa w Warszawie, informatyka, jaką wybrać by prosto zdobyć tytuł Inż.
Od: w...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Hej,

Jaką szkołę w warszawie polecacie by prosto zdobyć tytuł inżyniera?

Najlepiej z informatyki.

Uczelnia powinna cechować się małą trudnością zaliczania przedmiotów, tak by bez
większych perturbacji ogarnąć temat uczelni.

2. Data: 2011-09-21 04:12:10

Od: "Tomcio W." <t...@b...maila.com> szukaj wiadomości tego autora

Pewnie zdałeś matematykę na 30% w drugim terminie, byłeś przepychany z
klasy do klasy bo niż demograficzny dotarł do szkół i na to samo liczysz
na studiach?
Poszukaj jakiejś prywatnej pseudo uczelni w małej mieścinie, lub filii
również w małej miejscowości. Tam biorą kogo popadnie i dają dyplom za
samo czesne. Nie wiem tylko czy z informatyki akurat znajdziesz, bo to
najczęściej są kierunki, że się tak wyrażę: mało praktyczne.
Pytanie tylko czy nie szkoda czasu...

3. Data: 2011-09-21 19:52:16

Od: " MH" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

w...@g...com napisał(a):

> Hej,
>
> Jak=B1 szko=B3=EA w warszawie polecacie by prosto zdoby=E6 tytu=B3 in=BFyni=
> era?=20
>
> Najlepiej z informatyki.
>
> Uczelnia powinna cechowa=E6 si=EA ma=B3=B1 trudno=B6ci=B1 zaliczania przedm=
> iot=F3w, tak by bez wi=EAkszych perturbacji ogarn=B1=E6 temat uczelni.=20

===================

Proponuję :

http://www.wolumen.com.pl/

Tam podobno można nawet kupić dyplom. Bezstresowo , bez pertutbacji i istotnie
wyjdzie to najtaniej. Tylko po co ci to dzieciaku ??
Przy takim podejściu do tematu , i tak będzie z ciebie inżynier jak z koziej
dupy wuwuzela...

MH

4. Data: 2011-09-23 18:29:05

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Jaką szkołę w warszawie polecacie by prosto zdobyć tytuł inżyniera?
>Najlepiej z informatyki.
>Uczelnia powinna cechować się małą trudnością zaliczania przedmiotów,...
To wykreśl Uniwersytet Warszawski i Politechnikę Warszawską.

http://reforma.ortografi.w.interia.pl/

dla leni
kazdy sa wymysla temat po co to dukowac
BRYJSKA KULTURALNA INWAZJA W PRYWATNE ZYCIE POLAKOW
Czy portal racjonalista.pl złamał prawo?
Wartości ujemne w działaniach