Szkoła salezjańska

1. Data: 2005-09-22 15:27:03

Temat: Szkoła salezjańska
Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Poszukuję osób, których dzieci chodziły do szkoły prowadzonej przez
salezjanów (ew. inne zgromadzenia zakonne). Ciekawa jestem ich opinii na
temat tego typu szkół.

Pozdr. Ewa

2. Data: 2005-09-23 09:34:39

Temat: Re: Szkoła salezjańska
Od: "halley" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aż tak bardzo chcesz skrzywidzić swoje dziecko?

--
halley

3. Data: 2005-09-23 13:14:00

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "halley" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
> Aż tak bardzo chcesz skrzywidzić swoje dziecko?

Tak.

Pozdr. Ewa

4. Data: 2005-09-23 18:20:44

Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:dh0v12$vc6$1@opat.biskupin.wroc.pl Ewa W
<e...@b...wroc.pl> pisze:

> Tak.
W takim razie polecam coś prowadzonego przez niejakie urszulanki (z tym, że
to tylko dla dziewcząt). Prawie jak ośrodek wychowawczy dla trudnej
młodzieży, wiktoriańskie metody z 19-go wieku. Całkiem normalna nie wyjdzie
na bank.

Jotte

5. Data: 2005-09-25 19:20:30

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to tylko dla dziewcząt). Prawie jak ośrodek wychowawczy dla trudnej
> młodzieży, wiktoriańskie metody z 19-go wieku. Całkiem normalna nie

Mam syna.

Pozdr. Ewa

6. Data: 2005-09-25 19:27:43

Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:dh6t92$q7m$1@opat.biskupin.wroc.pl Ewa W
<e...@b...wroc.pl> pisze:

> Mam syna.
Zatem mimo Twoich planów może ma szansę się uchować. ;)

Jotte

7. Data: 2005-09-25 19:56:59

Temat: Re: Re: Szkoła salezjańska
Od: darek <d...@j...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zatem mimo Twoich planów może ma szansę się uchować. ;)

Ja bym przemyślał proposala- może nie byłoby mu tak źle u urszulanek;)

___________________________________
NChSW tego życzę z całego serca

8. Data: 2005-09-25 20:09:54

Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:pan.2005.09.25.19.56.59.647406@jakis.adres.pl darek
<d...@j...adres.pl> pisze:

> Ja bym przemyślał proposala- może nie byłoby mu tak źle u urszulanek;)
Szansa jest. Z moich młodych lat kontakty z dziewczynami od urszulanek,
które przychodziły do nas na dyskoteki wspominam bardzo dobrze. Były jak
spuszczone ze smyczy.

Jotte

9. Data: 2005-09-25 22:23:12

Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A był to piątek, 23 września 2005 20:20, gdy Jotte napisał(a) coś na
pl.soc.edukacja. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

> [...]
> że to tylko dla dziewcząt). Prawie jak ośrodek wychowawczy dla trudnej
> młodzieży, wiktoriańskie metody z 19-go wieku. Całkiem normalna nie

Za to z klasycznej szkoły wyjdzie normalna? Wg mnie pomysł na dyscyplinę w
szkole nie jest taki zły.

--
Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
(ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

10. Data: 2005-09-26 10:59:59

Od: "RomanO" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

<...>
Z moich młodych lat kontakty z dziewczynami od urszulanek,
> które przychodziły do nas na dyskoteki wspominam bardzo dobrze. Były jak
> spuszczone ze smyczy.
<...>
?
I co.... "żarły" gdzie popadło?