Szpinak raz jeszcze

31. Data: 2005-12-13 18:22:20

Temat: Re: Szpinak raz jeszcze
Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eM eL" <badbatz99@hotmailCUT_THIS_OUT.com> napisał w wiadomości
news:1RDnf.15847$OK6.8629@trnddc03...
> Chyba tylko dlatego, ze takich linkow nie ma. Mozesz sobie wierzyc w co
chcesz, ale
> spozywanie szpinaku -- i generalnie szczawianow spotykanych w innych
roslinach
> konsumpcyjnych -- ma dokladnie zerowy efekt negatywny na przecietnie
zdrowego
> czlowieka,

Wolno ci tak sądzić.

>natomiast sam szpinak ma mnostwo niezwykle pozadanych skladnikow
> pokarmowych.
Z tym "mnóstwo", grubo przesadziłeś, ale wolno ci tak domniemywać. Nie bedę
cię pouczać, nie moja działka.

>Nie chcesz go z jakichs tam powodow osobistych jesc - nie jedz, ale nie
> podpieraj sie mocno nagietymi argumentami dietetycznymi.

Mogłabym to samo powiedzieć do ciebie, tyle, że wyciełabym jedno słowo
"nie".:P

Pozdrawiam,
Akulka

32. Data: 2005-12-13 18:24:14

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-12-13 19:17:56 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Akulka* skreślił te oto słowa:

> Dobrze, więc uprawianie sexu jest najczęstrzą przyczyna zarażenia się
> wirusem HIV, który prowadzi (ok, nie wszystkich lub dopiero po kilku latach)
> do zachorowania na AIDS. Dla faceta, który raz w życiu zdradził żonę, sex z
> nieznajoma, a nie HIV bedzie przyczyna AIDS. Ok, źle sprecyzowałam. Punkt
> dla ciebie:P

Skoro dla Ciebie to zabawa w punkty...

> Będę epatować czym chcę, tak jak i inni na tej grupie. Wszystko w granicy
> dobrego smaku. Chyba, że nie wolno być chorym. Ztresztą nie wchodzę w
> szczegóły czy byłam u neurologa, czy też ginekologa - teraz epatuje pewnie
> złośliwością.

Nie, zupełnie czym innym. Ale świadomośc tego pewnie pogorszyłaby Twój stan
;>

> Poszukaj sama.;)

Nie potrafię.
Ale skoro wiesz, że jest coś takiego podaj linka.
Będzie punkt dla Ciebie - pewnie poprawi Ci to nastrój.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

*psy mają właścicieli, koty mają służących*
http://www.voila.pl/7ufx3/

33. Data: 2005-12-13 18:37:00

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Dnia 2005-12-13 19:17:56 w sprzyjających i niepowtarzalnych
okolicznościach
> przyrody grupowicz *Akulka* skreślił te oto słowa:
> Skoro dla Ciebie to zabawa w punkty...

Nie, ale chciałaś mi wytknąć błąd, ja sie z nim zgodziłam i przyznałam
punkt, przyznając sie do błędu (bez złośliwości). Masz rację.

> Nie, zupełnie czym innym. Ale świadomośc tego pewnie pogorszyłaby Twój
stan

Mojego stanu nic chyba dzis nie pogorszy, więc możesz się nie obawiać. A jak
wrzuca sie kamyk na czyjeś podwórko, powinno się liczyć z tym, że ktoś go
być może odrzuci. Wszystko w myśl zasady: nie czyń drugiemu...itd

> Nie potrafię.

Nie moja wina.

> Ale skoro wiesz, że jest coś takiego podaj linka.

Nic takiego nie powiedziałam, ani nie napisałam.

> Będzie punkt dla Ciebie - pewnie poprawi Ci to nastrój.

Dziś chyba też nic nie poprawi mi humoru. Zresztą poprawiają mi humor inne
rzeczy niż zdobywanie punktów w pyskówkach. Źle mnie oceniłaś.

Pozdrawiam,
Akulka (która idzie zaraz spać)

34. Data: 2005-12-13 18:40:41

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kropelka napisał(a):
[...]
> Mi tez brakuje- i to tego samego. I zdarza mi sie to pierwszy raz. Jakies
> cuda:-)

To kwestia serwera z jakiego korzystasz. Nie zawsze wszystko od innych
ściąga.
Najlepsze to news.tpi.pl i news.icm.edu.pl [dla wiekszości tylko do
czytania niestety].
pozdr. Jerzy

35. Data: 2005-12-13 18:42:12

Od: "eM eL" <badbatz99@hotmailCUT_THIS_OUT.com> szukaj wiadomości tego autora

"Akulka" <s...@g...pl> wrote in message

> Z tym "mnóstwo", grubo przesadziłeś, ale wolno ci tak domniemywać. Nie bedę
> cię pouczać, nie moja działka.

No, chyba nie przesadzam -- z warzyw lisciastych szpinak jest wprost naladowany
proteinami, witaminami i solami mineralnym, bardziej naladowany mikroelementami jest
chyba tylko kelp (tyz dobry i warto go jesc...)

36. Data: 2005-12-13 20:07:58

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
> To kwestia serwera z jakiego korzystasz. Nie zawsze wszystko od innych
> ściąga.
> Najlepsze to news.tpi.pl i news.icm.edu.pl [dla wiekszości tylko do
> czytania niestety].

Kiedy ja wlasnie z tpi korzystam:-)Chyba ze autor postu wysylal jakims innym
serwerem

Pozdrawiam
Agnieszka

37. Data: 2005-12-13 20:40:52

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kropelka napisał(a):
> Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> Kiedy ja wlasnie z tpi korzystam:-)Chyba ze autor postu wysylal jakims innym
> serwerem
Kiedy ten drugi ściaga wiecej, ale nie każdy może odpisac z niego.
pozdr. Jerzy

38. Data: 2005-12-13 22:05:46

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le mardi 13 décembre 2005 ? 14:59:32, dans <8tAnf.37642$Y7.32141@trnddc02> vous
écriviez :

> Masz na to jakis dowod NAUKOWY ???

Przeciez *wyraznie* napisala ze "od dawna wiadomo" ;D

Ewcia

--
Niesz

39. Data: 2005-12-14 08:19:07

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

eM eL wrote:
(...)
> Zacny ten czlek, po dluzszej pauzie, zapewnil mnie bardzo wyszukanymi i
> uprzejmymi slowami ze moge zrec szpinak nawet trzy razy dziennie i wapn moj
organizm
> bedzie przyjmowal bez problemow, po czym zapytal mnie czy ostatnio nie doznalem
urazu
> glowy...

:)) Dawno, dawno temu katowano dzieciaki "jedzcie szpinak, bo zdrowy".
Któreś z tych nieszczęsnych dzieci, jak dorosło, wymyśliło równie
"prawdziwą" teorię, że szpinak jest szkodliwy. Obie teorie są z gatunku
"cukier krzepi..." Szpinak to warzywo jak każde inne, a nadmiar
wszystkiego bywa szkodliwy.

Jedyny plus z bycia dorosołą to to, ze nikt mi teraz nie może kazać
jeść sałaty, ale nie planuję opublikowania teorii jaka to sałata jest
szkodliwa ;)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

40. Data: 2005-12-14 08:24:22

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Akulka wrote:
(...)

> Dobrze, więc uprawianie sexu jest najczęstrzą przyczyna zarażenia się

"Sex" mogę uznać za manierę używania słów w wersji nie spolszczonej,
ale ta "najczęstsza" przez "rz" to już przesada.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

chlebek naan?
Re: indyk
Absinth