Sztuczna inteligencja - przyklad

1. Data: 2005-08-20 14:50:36

Temat: Re: Sztuczna inteligencja - przyklad
Od: Pogromca_mamutow_ <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

po 10 sekundach mozna sie zorientowac ze ktos po drugiej stronie jes
debilem. po kolejnych 10 ze to bot. ciagle sie powtarza i ma problemy ze
zrozumieniem prostych pytan. Odpowiedzi typu no bo tak chce itp. slabiutko

2. Data: 2005-08-22 13:48:12

Temat: Sztuczna inteligencja - przyklad
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Mozna pogadac z takim sztucznym inteligentem,
nawet to zakupic i postawic bota na GaduGadu -
dobre dla niesmialych i zajetych - do zawierania znajomosci.

Kiedy juz automat nawiaze kilkadziesiat znajomosci,
przegladamy dane osobowe tych osob, ich zdjecia i
dyskretnie wlaczamy sie do rozmowy zamiast bota...
Do osob ktore nam najbardziej pasuja.

Uwaga! Wlaczajac sie do rozmowy (zamiast bota) nalezy uwazac zeby
interlokutor
nie zauwazyl spadku inteligencji rozmawiajacego! ;)

Tutaj link:
http://www.snikers.pl/modules.php?name=rozmowa

Duch

3. Data: 2005-08-22 15:54:34

Od: "Albert" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pogromca_mamutow_" <j...@g...com> napisał w
wiadomości news:decopf$kse$1@nemesis.news.tpi.pl...
> po 10 sekundach mozna sie zorientowac ze ktos po drugiej stronie jes
> debilem. po kolejnych 10 ze to bot. ciagle sie powtarza i ma problemy ze
> zrozumieniem prostych pytan. Odpowiedzi typu no bo tak chce itp. slabiutko

no bo z nim trzeba na poziomie...
mi odpowiedział grzecznie kto jest jego ojcem, jaki jest jego ulubiony kolor
i czy ma jakieś zwierzątko.
na stwierdzenie "jesteś głupi" nawet mnie nie obraził.
dowiedziałem się też że boty nie uprawiają seksu.
rzeczywiście, bardzo mądry ten bot...

Zdrówko
Albert

4. Data: 2005-08-23 10:04:29

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zrozumieniem prostych pytan. Odpowiedzi typu no bo tak chce itp. slabiutko

Nie bujaj - 10 sekund to Ci zajmie wpisanie jednego wyrazu ;)
Pozdr,
Duch

do muminkoznawców
dlaczego jestesmy tacy slabi?