Sztuka Edukacji - wersja ostateczna!!!

następny post »
Newsgroups: pl.soc.edukacja
Date: Mon, 1 Jan 2018 01:08:18 -0800 (PST)
Subject: Sztuka Edukacji - wersja ostateczna!!!
From: s...@g...com

Witam
Chciałbym zaprezentować nową 2392 wersję, ulepszoną do granic wersję mojej propozycji
reformy edukacji.
Nowa wersja została uzupełniona o:
* Dodanie przypisów dolnych (objaśnień do tekstu na danej stronie Sztuki Edukacji).
* Poprawienie czcionki w całym dokumencie (dla zwykłego tekstu jest to Arial 12, dla
przypisów Arial 10).
* Przejrzenie całego dokumentu i wniesienie poprawek poprawiających spójność tekstu.
* Uzupełnienie linków.

Jest to najprawdopodobniej wersja ostateczna projektu Sztuki Edukacji (nie przewiduję
dalszych zmian, bo jestem z tej wersji zupełnie zadowolony).

Sztuka Edukacji jest dostępna do pobrania z następujących adresów:
http://szyk.jcom.pl/sztuka%20edukacji.pdf
http://szyk.free.of.pl/sztuka%20edukacji.pdf
http://szykcech.cba.pl/sztuka%20edukacji.pdf
http://szyk.000webhostapp.com/sztuka%20edukacji.pdf
http://www.geocities.ws/szyk/sztuka%20edukacji.pdf
http://szyk.wex.pl/sztuka%20edukacji.pdf

zachęcam do lektury i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku
Szyk Cech