Szukam Informacji Na Ten Temat

1. Data: 2006-01-11 20:16:35

Temat: Szukam Informacji Na Ten Temat
Od: "Czarek" <a...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moje zainteresowanie tematem psychologi zapoczatkowaly udane próby pomocy
moim znajomym w sytuacjach, wydawało by sie trudnych do rozwikłania. Z
mojego punktu widzenia nie były one jednak tak zawiłe i trudne.
Zainteresowałem sie tym w jaki sposób moge pomagać innym. Dochodze do
wniosku ze pomóc bliźniemu potrafie nie koniecznie w sposób materialny ale i
duchowy. Dochodze też do wniosku że pomoc duchowa i napełnianie kogoś
pozytywnym myśleniem ma ogromne znaczenie. Bardzo wiele osób powtarza mi że
potrafie przez krótka rozmowe napełnić kogoś optymizmem i pomóc rozwiazać
problem. Najbardziej jednak cieszy mnie to że tą sztukę doskonale poprzez
bardzo gębokie przemyślenia nad tym co nas otacza. Zastanawiając się nad
sensem życia dochodzę do wniosku że wszystko co nas otacza jest nam do
czegoś potrzebne. Poprzez to że czesto mamy chwile załamania, kształtujemy
swoją dusze i uczymy się dostrzegać piękno. Bo czym była by radość bez
smutku? Nie zaznając bólu nie wiedzieli byśmy jak cenne jest zdrowie itd...
Nie wydaje mi się by rozmyślenia tego typu były czymś nadzwyczajnym lecz
skoro przedstawiając je w odpowiedni sposób potrafie nakłonić kogoś do
myślenia to napewno są niezbędne w moim życiu. Pomimo tego że mam 16 lat i
przez wielu jestem uważany za kogoś dla kogo zagadki tego świata są zbyt
trudne, to mogę jednoznacznie stwierdzić że tematyka psychologi i
zagłębiania się w ludzkie myśli jest czymś co naprawde mnie zainspirowało.
Ponieważ narazie całą swoją wiedze na ten temat opieram jedynie na własnych
rozmyślaniach, nie moge uważać siebie za znawce w tej dziedzinie. Bardzo
interesowały by mnie informacje w jaki sposób mógł bym zyskać głębszą wiedze
na ten temat. Był bym również wdzieczny jeśli ktoś z Państwa mógł by ocenić
mój tok myślenia. Być może jestem w błędzie i to o czym tak często myśle
jest tylko fikcją :) Bardzo chciał bym nawiązać kontakt z osobami które
fachowo zajmują się psychologią. Z góry dziękuje i Pozdrawiam.

Cezary...

2. Data: 2006-01-13 14:37:33

Temat: Re: Szukam Informacji Na Ten Temat
Od: "Sarna" <G...@V...net> szukaj wiadomości tego autora

"Czarek" <a...@f...pl> wrote in message

Hmmm, bardzo ladnie piszesz jak na 16 latka i masz "logiczny" tok myslenia
;-)
Nie bede sie rozpisywac na ten temat i pewnie zastanawiasz sie dlaczego
prawie nie ma odpowiedzi na Twoj post....ale ufam Twojej inteligencji, ze
potrafisz odpowiedziec sobie sam na to pytanie.Potraktuj to jako pierwszy
egzamin z psychologii ;-) Jesli masz ochote to pisz na priva, nie chcesz
chyba tu nikogo zawstydzac ;-)

pozd.
Sarna

test ukrytych figur Witkina