Szukam Osób noszących tak jak ja aparaty słuchowe.

21. Data: 2004-08-03 11:22:01

Temat: Re: Szukam Osób noszących tak jak ja aparaty słuchowe.
Od: Piotr 'Gerard' Machej <g...@a...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Trasher <t...@c...gazeta.pl> napisał:
> Na szczescie
> patrze teraz na to nieco inaczej i nie przejmuje sie sie "to widac"...

Nawet aż tak bardzo nie widać... Kiedyś miałem przyjemność rozmawiać
z pewnym starszym mężczyzną, który wygłaszał dosyć kontrowersyjne poglądy
na temat ON. Na szczęście mówił bardzo wyraźnie, a w pomieszczeniu panowała
cisza, więc nie miałem problemu ze zrozumieniem go. Po około czterogodzinnej
dyskusji na temat osób niepełnosprawnych, kiedy już się żegnaliśmy, wskazałem
mu moje aparaty i powiedziałem, że sam jestem osobą niepełnosprawną, więc
nieco ten temat znam. Trzeba było widzieć jego zażenowanie - wcześniej tego
nie zauważył.

Pozdrawiam,
Gerard

22. Data: 2004-08-03 19:12:24

Od: "jolka kur" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znaczkiem jest przekreślone ucho na niebieskim tle.
> Jednak nie jest ono bezwarunkowo obowiązujące. Niestety osoby niesłyszące
> bardzo się temu w swoim czasie sprzeciwiły bowiem uznały taki nakaz za
> ograniczanie wolności. Niemiej jednak wiele osób mających kłopoty z słuchem
> umieszcza te znaczki na tylnej szybie.

Ja mam taki znak na szybie samochodu jezdze prawym pasem i nikt sie do mnie
nie przyczepia ze nie slysze karetki czy innego sygnału Ja jestem bezpieczna
i inny uzytkownicy drogi rownież, Jade 40 50 na godzine
Pozdrawiam Jola

Trojkolowy motorower
Renta socjalna a ulga w PKP
Umiarkowanie niepelnosprawny a czesciowo niezdolny do pracy
strony internetowe ON
USTROŃ`2004 .... słów kilka,