Szukam dobrej ziemi

1. Data: 2006-04-24 05:45:14

Temat: Szukam dobrej ziemi
Od: "Nero" <n...@o...net> szukaj wiadomości tego autora

Szukam dobrej ziemi (tj. odpowiedneij) do uprawy ziół (przypraw) w doniczce
na parapecie.
Poradzicie coś?
Gdzie we Wrocławiu można kupić obornik budlęcy lub koński?

2. Data: 2006-04-24 06:38:54

Temat: Re: Szukam dobrej ziemi
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nero" <n...@o...net> wrote in message
> Szukam dobrej ziemi (tj. odpowiedneij) do uprawy ziół (przypraw) w
> doniczce na parapecie.
> Poradzicie coś?
> Gdzie we Wrocławiu można kupić obornik budlęcy lub koński?

Nie wystarczyłby torf? Tylko kwasowość ustawić dla danej rośliny, kredą
nawozową do większego pH, lub siarczanem amonowym w kierunku małego pH...

3. Data: 2006-04-24 07:15:40

Od: "Nero" <n...@o...net> szukaj wiadomości tego autora

>Nie wystarczyłby torf? Tylko kwasowość ustawić dla danej rośliny, kredą
>nawozową do większego pH, lub siarczanem amonowym w kierunku małego pH...

Moze by i wystarczyl - wlasciwosci ma dobre tylko jestem ciekaw jak jest z
niezbednymi pierwiastkami

4. Data: 2006-04-24 08:02:52

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nero" <n...@o...net> napisał w wiadomości

> Moze by i wystarczyl - wlasciwosci ma dobre tylko jestem ciekaw jak jest z
> niezbednymi pierwiastkami

Jakiś obłęd z tym torfem....zero niezbędnych pierwiastków. Chcesz zioła
nawozić mineralnie? końskie zdrowie trzeba mieć, żeby wytrzymać zjadanie
tego!

Pozdrawiam, Basia.

5. Data: 2006-04-24 19:03:13

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Apr 2006 10:02:52 +0200, Basia Kulesz napisał(a):

> Chcesz zioła
> nawozić mineralnie? końskie zdrowie trzeba mieć, żeby wytrzymać zjadanie
> tego!

Ja np swoich ziół nie jem.
Tylko herbata z mięty, ale tej nie musze nawozić:)

Pozdrawiam,
Marta

6. Data: 2006-04-25 18:21:02

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marta Góra napisał:

> Ja np swoich ziół nie jem.
> Tylko herbata z mięty, ale tej nie musze nawozić:)

Jak kto lubi. Można jeść a można też przenosić z donicami
z miejsca na miejce.

Pozdrawiam, Barbara

7. Data: 2006-04-25 20:57:41

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Góra"
> Ja np swoich ziół nie jem.
> Tylko herbata z mięty, ale tej nie musze nawozić:)

A ja trzymam specjalnie do kulinarnych przysmaków.
Majeranki, cząbry, tymianki, rozmaryn, rukolę, szałwie, mięty ...

Serdecznie Miłka

Drób ogrodowy
zaanektowanie skalniaka
Kosiarka na wertepy