Szukam inform. o Syst. Zapewnienia Jakości ISO 9001?

1. Data: 2002-09-08 18:18:19

Temat: Szukam inform. o Syst. Zapewnienia Jakości ISO 9001?
Od: "Jano" <j...@r...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej :)
Skoro mogę wysyłać posty to odrazu zapytam:
czy ktoś z was ma doczynienia z Systemem Zarządzania Jakością ISO 9001:2000
?
Pytam o to ponieważ "uszczęśliwiono" mnie i uczyniono pełnomocnikiem ds
jakości z zadaniem wdrożenia ISO u nas w firmie. W związku z tym szukam
wszelkich informacji na powyższy temat. Może ktoś z was wie gdzie można
zdobyć samą normę itp.?
Z tego co widzę temat jest poważniejszy niż myślałem i chyba mnie przerasta
.. buuu
Byłbym wdzięczny za jakąkolwiek informację.

Jano

2. Data: 2002-09-08 19:37:30

Od: "Marian L" <m...@l...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj ;-))
"Jano" w news:alg493$luo$1@news.lublin.pl...
napisał:

> Skoro mogę wysyłać posty to odrazu zapytam:
> czy ktoś z was ma doczynienia z Systemem Zarządzania Jakością ISO
9001:2000

Nigdy nie miałem z tym do czynienia - ale :-)))
To jest XXI wiek - Internet ponad wszystko :-))
Google i:

http://www.google.com/search?q=Systemem+Zarz%C4%85dz
ania+Jako%C5%9Bci%C4%85+
ISO+9001%3A2000&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=pl&btnG=Szukaj+
z+Google&lr=lang_pl

Pozdrawiam
Marian L

3. Data: 2002-09-08 19:54:19

Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jano" <j...@r...lublin.pl> napisał w wiadomości
> [...]
przerasta
> .. buuu
> Byłbym wdzięczny za jakąkolwiek informację.
--------------------------------
Nie ma czego buczeć, bo materiałów jest bez liku i można pouczyć się...
Opisy normy i inne artykuły na ten temat "google" wyrzuca w ilości ok. 51
000 stron (większość w j. angielskim). Z polskich wyszukiwarek znalazłem:
http://www.proiso.poznan.pl/
http://www.prawo.lex.pl/rozne/ensi/iso.html
http://www.iso.waw.pl/
http://www.qualityprogress.pl/iso2000.htm
http://www.umbrella.org.pl/iso_9000/iso9000_2000.asp
http://www.pkn.com.pl/iso90003.htm
http://www.aims.biz.pl/podstrony/systemy/iso.html
http://www.uni.lodz.pl/ulinfo/zarzadz4.htm
http://www.megaconsulting.pl/
http://www.ecoms.pl/iso9001_2000.htm
http://www.nethome.pl/cgi-bin/article.cgi?section=s3
&portal=iso&category=&si
d=2001/08/29/1143201
http://panda.bg.univ.gda.pl/management/Zaklad/Zarz-j
ak-M.html
http://www.pnj.com.pl/publikacje/pub4.htm

linków tych nie sprawdzałem i chyba musisz sam zobaczyć co z tego może być
Ci przydatne. Jest tego więcej, ale podawanie wszystkich mogłoby być nie do
wytrzymania na Grupie...
Pozdrawiam i życzę powodzenia

Zbig A Gintowt

Wreszcie skonfigurowałem grupę :)))
test po raz n-ty
Podatek winietowy dla właścicieli samochodów
Pomocy:niemiecki-tłumac zenie
OT jesze reklama