Szukam konsultantki Avon z Wawy

1. Data: 2005-02-03 13:29:40

Temat: Szukam konsultantki Avon z Wawy
Od: "beacia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dość często kupuję kosmetyki firmy Avon i jak dotąd nie znalazłam dla siebie
dobrej konsultantki. Bo albo zapominała co chciałam zamówić, albo musiałam
kilkanaście razy dopraszać się o następny katalog, albo nie umiała doradzić i
niewiele wiedziała o produktach, albo po kosmetyki musiałam drałować na drugi
koniec Warszawy...
Szukam konsultantki, która:
- regularnie dostarczałaby mi katalog
- umiała doradzić i polecic, ale NIE NACHALNIE
- wywiązywała się skrupulatnie z terminów
- dostarczałaby mi produkty do domu (okolice Al. Solidarnosci i Zelaznej) lub
do pracy (ścisłe Centrum)
- miałaby dużo próbek i testerów
- byłaby kobietą, która po prostu zna się na rzeczy :)

Jeśli znacie jakąś kobietkę, która jest urodzoną konsultantką Avon:) i spełnia
powyższe warunki to proszę o kontakt mailowy.

1. Data: 2005-02-03 23:24:00

Temat: Re: Szukam konsultantki Avon z Wawy
Od: "IWONA" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "beacia" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> powyższe warunki to proszę o kontakt mailowy.

Witam,
ja znam taką dziewczynę :-).Kiedyś od Niej kupowałam.Ostatnio kontakt się
urwał,nie wiem właściwie czemu...Asiu,odezwij się :-).A spotkałam Ją chyba
własnie za pośrednictwem grupy.Umiała doradzić,nie było problemów z
ewentualnym zwrotem kosmetyku,katalog przysyłała mi do domu,oprócz tego
mailem super nowosci i swoje prywatne promocje ;-).No i przywoziła kosmetyki
do domu,ja mieszkam na Chomiczówce a Ona chyba na Ochocie.Mam gdzieś na Nią
namiary,jezeli jest to jeszcze aktualne,pisz na priva.Poszukam i Ci wyślę.
Wiem,ile znaczy udana konsultantka.niedawno szukałam Oriflamu,cięzko
było,ale w końcu się udało znalezc fajną dziewczynę :-).
Pozdrawiam serdecznie
Iwona

1. Data: 2005-02-05 01:27:11

Od: "Joasia" <j...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "IWONA" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Wiem,ile znaczy udana konsultantka.niedawno szukałam Oriflamu,cięzko
> było,ale w końcu się udało znalezc fajną dziewczynę :-).

Jestem, żyję :)
Dzięki za miłe słowa :)
Zapraszam do zamawiania u mnie :)
Joasia

nowy podkład L'Oreal
Farba na siwki
WROCŁAW - gdzie kosm. Loreal Expert lub Matrix
[ot] LISTA WILDSTEINA http://michau.risp.pl/li sta
ja chcę taki krem!