Szukam kontaktu z chorymi na zanik mięśni z Jeleniej Góry, Kamiennej Góry i okolic

1. Data: 2004-06-27 08:15:24

Temat: Szukam kontaktu z chorymi na zanik mięśni z Jeleniej Góry, Kamiennej Góry i okolic
Od: "Roj" <r...@k...pl(wytnij_to)> szukaj wiadomości tego autora

Tak jak w temacie. Poszukuję ludzi chorych na zanik mięśni z Jeleniej Góry,
Kamiennej Góry i okolic w celu nawiązania kontaktów koleżeńskich. Myślę też
o zawiązaniu koła TZCHM dla ludzi z okoli Jeleniej Góry. Ja mam 28
lat i też cierpię na te schorzenie.
Czekam na wasz kontakt pod mailem: r...@k...pl lub gadu-gadu: 1459975
Pozdrawiam Sebastian

2. Data: 2004-06-27 08:46:42

Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mialem kolege z tym schorzeniem, mieszkal w okolicach Walbrzycha. Niestety
juz nie zyje

Leszek

3. Data: 2004-06-27 08:59:04

Od: "Roj" <r...@k...pl[wytnij_to]> szukaj wiadomości tego autora

> Mialem kolege z tym schorzeniem, mieszkal w okolicach Walbrzycha. Niestety
> juz nie zyje
>
> Leszek

W okolicach Wałbrzycha mam też znajomych bo należę do tamtejszego TZCHM-u
ale chciałbym zorganizować coś na swoim terenie bo łatwiej jest działać jak
ludzie są "pod ręką".

Pozdrawiam Serdecznie
Sebastian

Renta socjalna
refundacja leków
Re: Firma COMPLEX
Dobra i tania żywica do opasek, bandaży?
Praca dla osoby niepelnosprawnej