Szukam niepełnosprawnych osób do współpracy...

1. Data: 2006-03-15 17:08:49

Temat: Szukam niepełnosprawnych osób do współpracy...
Od: "Agnieszka" <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Nazywam się Agnieszka Licka i wraz z przyjaciółką (i niewielką
pomocą kilku kolegów, ale naprawdę niewielką :) ) założyłam niedawno
bezpłatny serwis towarzyski i forum dyskusyjne. Nasz projekt rozwija
się powoli ale systematycznie, potrzebujemy ciągle pomocy, szczególnie
technicznej...

Ponieważ jestem osobą niepełnosprawną (na wózku), postanowiłam
więc, żeby serwis w jakiejś części dotyczył także problemów osób
niepełnosprawnych. Na przykład, żeby zamieszczał ich anonse,
ogłoszenia towarzyskie (np. że ktoś poszukuje partnera, przyjaciół)
itp. Tak samo forum, gdzie już się pojawiły pierwsze tematy
dotyczące osób niepełnosprawnych.

Dlatego też zapraszam wszystkie osoby niepełnosprawne, niezależnie
od wieku, płci, miejsca zamieszkania itp. do współpracy ze mną, z
nami. Szczególnie miło powitamy osoby znające PHP i w ogóle orientujące
się w zagadnieniach komputerowych.

Dzięki temu projektowi można ciekawie podyskutowac, poznać nowych
ludzi no i miło spędzić czas. Zapraszam.

Piszcie na mój adres e-mail w sprawie szczegółów, pytań i chęci
współpracy. Adres e-mail załączam poniżej. Pozdrawiam serdecznie.

n...@y...com

2. Data: 2006-03-15 19:19:34

Temat: Re: Szukam niepełnosprawnych osób do współpracy...
Od: "Kasi i Przemek" <smeno@tlen..pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <n...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]
> bezpłatny serwis towarzyski i forum dyskusyjne. Nasz projekt rozwija
> się powoli ale systematycznie, potrzebujemy ciągle pomocy, szczególnie

Jaki jest adres serwisu?

Pozdrawiam

PrzemekK

3. Data: 2006-03-17 08:00:16

Od: "Zbigniew" <W...@t...radom.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jaki jest adres serwisu?

od tego powinna zaczac, chyba, ze to jakis tajny serwis :)

pozdr.
Z.

Wielka Prośba
zapytanie