Wielka Prośba

1. Data: 2006-03-15 16:11:32

Temat: Wielka Prośba
Od: Krzysztof Piotrowski <k...@k...kalisz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni Państwo !
Mam ogromną prośbę - udało mi się nawiązać kontakt z chcącym mnie
zatrudnić. Choć to pewnie nie z powodu mojej niepełnosprawności (na
początek nie potrzebowałem żadnego zaświadczenia o mojej pierwszej
grupie inwalidztwa) jednak pomyślałem sobie czy nie mógłby jakoś
skorzystać z tego faktu?

W związku z tym mam kilka pytań:
- jakie będzie miał korzyści (jest to kilkuosobowa firma ...)
- jakie dokumenty powinienem przedstawić (jest to praca zdalna - czy
mogą być kserokopie czy będę musiał osobiście pokonać te ok.300km?)
- czy PFRON nie będzie 'wymagał' np. stawiania się w siedzibie firmy -
czy może być telepraca
- czy pracodawca będzie mógł skorzystać z jakiegoś dofinansowania
zatrudniając mnie zdalnie około 4-5 godzin dziennie (powody zdrowotne
oraz rehabilitacja ...)

Dziękuję uprzejmie za odpowiedź.
--

***********
Ukłony

2. Data: 2006-03-16 20:17:42

Temat: Re: Wielka Prośba
Od: "Bogusława" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Piotrowski" <k...@k...kalisz.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> W związku z tym mam kilka pytań:
> - jakie będzie miał korzyści (jest to kilkuosobowa firma ...)

----------
Jezeli chodzi o zwrot kosztow pracownika...to umowa, jest zawierana pomiedzy
pracodawca a starosta w momencie przyjecia pracownika.Taka decyzja lezy w
gestii pracodawcy i on musi zdecydowac, czy chce wystapic o takie stanowisko
i zwrot kosztow...

O tym, jakie korzysci ma pracodawca zatrudniajacy ON, mozna przeczytac na
stonie:

http://www.niepelnosprawni.info/ledge/x/7877

Bogusława

3. Data: 2006-03-17 08:19:10

Od: Krzysztof Piotrowski <k...@k...kalisz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogusława napisał(a):

> O tym, jakie korzysci ma pracodawca zatrudniajacy ON, mozna przeczytac na
> stonie:
>
> http://www.niepelnosprawni.info/ledge/x/7877
>
> Bogusława

dziękuję uprzejmie