Szukam pilnie przepisu na pyzy

1. Data: 2000-10-18 10:22:25

Temat: Szukam pilnie przepisu na pyzy
Od: "Heinen" <s...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Dzien dobry,

mam dzisiaj ogromna ochote na pyzy ziemniaczane z miesem mielonym w srodku,
ale niestety nie mam przepisu. Szukalam w sieci - bez rezultatu.
Czy ktos moglby mi pomoc w zaspokojeniu apetytu ;-)?

Serdeczne dzieki

Malgorzata

1. Data: 2000-10-18 11:30:07

Temat: Re: Szukam pilnie przepisu na pyzy
Od: "Ela" <e...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosze bardzo:
http://www.kuchnia.3miasto.pl/33_3044.htm
http://www.kuchnia.3miasto.pl/33_2703.htm
Oprocz tego:

Pyzy ziemniaczane
1,5 kg surowych ziemniaków, 75 dkg ugotowanych ziemniaków, 50 dkg mielonego
miesa, duza cebula, sól, pieprz, slonina lub boczek do kraszenia.
Surowe ziemniaki obrac i zetrzec na tarce, odcisnac sok (zostawic go, aby
odstal sie krochmal). Dodac go do masy ziemniaczanej. Gotowane ziemniaki
przekrecic przez maszynke. Polaczyc obie masy, doprawic sola i wyrobic
ciasto. Cebule obrac i drobno posiekac, zrumienic na tluszczu Dodac do
mielonego miesa. Przyprawic farsz i podsmazyc. Gotowy wystudzic. Z ciasta
formowac male placki, nakladac na nie farsz, dokladnie zlepic i formowac
kule. Pyzy gotowac 10-15 min. we wrzacej, osolonej wodzie i podawac ze
stopiona slonina lub boczkiem.

Ela

1. Data: 2000-10-18 17:44:50

Od: "Heinen" <s...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje bardzo, pyzy byly swietne!

Malgorzata

Ela schrieb in Nachricht <3...@n...vogel.pl>...
> [...]
>formowac male placki, nakladac na nie farsz, dokladnie zlepic i formowac
>kule. Pyzy gotowac 10-15 min. we wrzacej, osolonej wodzie i podawac ze

Re:soki i koktajle - dosc dlugie
.
soki i koktaile
oliwki