Szukam pilota do teamu nawigacyjnego(rajdy),Rzeszów i okolice

1. Data: 2002-02-18 10:12:03

Temat: Szukam pilota do teamu nawigacyjnego(rajdy),Rzeszów i okolice
Od: Rajdek <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Ch?tnie nawi??? kontakt z osob?, która mia?aby ochot? wyrwaae si? kilka
razy w roku na weekend z domu na samochodowy rajd nawigacyjny.
Interesuje mnie cykl imprez o Puchar Osób Niepe?nosprawnych W Nawigacji
Samochodowej. Przynajmniej jedna osoba z za?ogi powinna posiadaae grup?
inw. Ja nie posiadam. Imprezy 3 dniowe, od pi?tku wieczór do niedzieli
rano. Wyjazdowe, Polska po?udniowa, wschodnia, choae nie tylko...
Wspania?a atmosfera, super ludzie, przyjaznie nastawieni konkurenci :-),
spotkania, wieczorki, pota?cówki, ogniska. No i sam RAJD !
Poszukuj? osoby, której mapa nie jest obca (rozró?nia gdzie góra, gdzie
dó? i gdzie jest pó?noc), potrafi pos?ugiwaae sie cyrklem (narysowac
kó?eczko), kompasem (pokazaae palcem, gdzie mam jechaae na azymut 200),
linijk? (ale mierzenie nie wi?cej ni? do 20 cm), d?ugopisem (wype?nianie
karty drogowej informacjami), wod? sodow? w butelce 1,5 l (podawanie
kierowcy po wyczerpuj?cej próbie sportowej) i najwa?niejsze... która nie
ma sk?onnoœci do choroby lokomocyjnej, coby nie zbeszczeœciae notatek
nawigacyjnych.
:-))

Najwa?niejsza sprawa : ch?ae uczestniczenia w takich imprezach i
prze?ycia nowej przygody. Ca?a reszta do nauczenia i przetrenowania.

Warunki : musi mieszkaae blisko mnie. Wzgl?dy organizacyjne. Tak wi?c
Rzeszów i okolice. No i trzeba zapisaae si? do Automobilklubu
Rzeszowskiego (i op?acaae sk?adki roczne :-) ).

Wi?cej nie ma.

Ja jestem po trzydziestce, ?onaty, dwójka dzieciaczków (córa 4, synek 6
lat), ju? kilka sezonów je?d?? na imprezy nawigacyjne z ?on? (gdy Puchar
ON by? imprezami "otwarto -integracyjnymi"), uczestniczymy w
Samochodowych Nawigacyjnych Mistrzostwach Polski, w nawigacyjnych
rajdach okr?gowych i na doczepk? jeszcze w KJS-ach (Konkursowe Jazdy
Samochodem).

Wózek pilota nie stanowi problemu.
Prosz? o przesy?anie ofert czy zapyta? bezpoœrednio na priva.

Pozdrawiam

Rajdek

2. Data: 2002-02-18 17:01:46

Od: "pilot\(ka\)" <p...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

buuuuuuuuuuuuuuu, a ja chcialam, ale sie nie nadaje lokalizacyjnie
:(((((((((((((((((((((((((((((((((((
--
pilot(ka)

3. Data: 2002-02-19 06:45:00

Od: Rajdek <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"pilot(ka)" napisa?(a):

> buuuuuuuuuuuuuuu, a ja chcialam, ale sie nie nadaje lokalizacyjnie
> :(((((((((((((((((((((((((((((((((((
> --
> pilot(ka)

A sk?d jesteœ ? :-)))))))))))))))))))) W dobie szybkich i pewnych
autostrad i olbrzymiej sieci równych jak stó? dróg ekspresowych w Polsce
skok nawet Rzeszów - Szczecin zabiera tylko g?upie 15 godzin...

pozdrawiam

Rajdek

4. Data: 2002-02-20 08:41:21

Od: "Agnieszka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja bardzo chce i mieszkam blisko ale nie moge:(((( no i poza tym z
umiejetnosci przydatnych to chyba tylko koleczko umiem narysowac:))))
Zycze powodzenia na rajdach ,trzymam kciuki i pozdrawiam
Aga

cos sie zmienia
odwarstwienie siatkowki
Coś o Internecie!