Szukam sprawdzonego zarzadcy -Katowice

1. Data: 2004-01-15 21:05:10

Temat: Szukam sprawdzonego zarzadcy -Katowice
Od: "mariusz" <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Szukam Zarządcy nieruchomosci z prawdziwego zdarzenia z terenu Katowic
Jesli ktos moze polecic?
Wspolnota ok. 40 mieszkan, nowe budownictwo.

Sebiano

Czy lubisz inwestowac?
Sprawdz - zwrot 1,5% dziennie !
www.e-hyip.com/index.asp?ref=835214

1. Data: 2004-01-16 06:53:46

Temat: Re: Szukam sprawdzonego zarzadcy -Katowice
Od: "Damian" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mariusz" <m...@n...com> napisał w wiadomości
> Witam,
> Szukam Zarządcy nieruchomosci z prawdziwego zdarzenia z terenu Katowic
> Jesli ktos moze polecic?
> Wspolnota ok. 40 mieszkan, nowe budownictwo.

40 mieszkan i nie mozecie sie sami dogadac????
3x taniej was wyjdzie, warto sprobowac
moja wspolnota sprobowala poltora roku temu i ok

1. Data: 2004-01-16 15:47:54

Od: "Kszost" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Damian" <...@...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "mariusz" <m...@n...com> napisał w wiadomości
> >
> 40 mieszkan i nie mozecie sie sami dogadac????
> 3x taniej was wyjdzie, warto sprobowac
> moja wspolnota sprobowala poltora roku temu i ok

To świetnie, ale ludzie potrafią być wredni. Np w naszej wspólnocie jest
zarząd złożony z kilku społecznie działających mieszkańców i co chwila
"słychać" jak to się na tym dorabiają...Jakie to jest drażniące...

Pozdrawiam
Kasia S.

1. Data: 2004-01-19 08:43:30

Od: "Marcin" <wypoczynek***@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Damian" proponuje:
> 40 mieszkan i nie mozecie sie sami dogadac????
Dogadać? A o czym tu gadać? Ktoś musi się tym zająć. No i musi mieć do tego
uprawnienia.

> 3x taniej was wyjdzie, warto sprobowac
Ja zarządcy płacę 0,6 pln/m2 i uważam, że jest to dobra cena.
Myślisz, że ktoś by chciał się tym zająć za 0,2 pln? No chyba, że mówisz o
kimś, kto robił by to gratis dla całej wspólnoty.

Pozdrawiam, Marcin.

Uslugi remontowe
Kostka Granitowa
Artystyczne kompozycje kwiatowe
Remont mieszkania (kcuhania, lazienka) - fachowca, ekipy szukam (W-wa)
garnki