Szum w uszach

1. Data: 2004-11-21 23:45:41

Temat: Szum w uszach
Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mniej wiecej w czerwcu przy przenoszeniu mebli uderzylem sie w glowe. Nie
stracilem swiadomosci, ani nie wymiotowalem. Na wszelki wypadek dwukrotnie
udalem sie do neurologa - ten nie stwierdzil obrazen. Od jakiegos czasu "przy
naciskaniu" miesniami twarzy na uszy - zamykajac oczy - szumi mi w uszach.
Czy moze to miec jakis zwiazek z uderzeniem w glowe? Tomografii glowy nie
mialem robionej po uderzeniu - oszczednosci w kasach chorych. Podejrzewam ze
jest to cisnienie - zdolnosci po rodzicach do niskiego cisnienia, mam problemy
z dobudzeniem sie. Czy moja "diagnoza" jest trafna? Czy tez szukac innego
neurologa? Nie przypominam sobie zeby podobne szumy wydobywaly sie przed
udrzeniem.

Pozdrawiam,
Maciej

2. Data: 2004-11-22 01:13:45

Temat: Re: Szum w uszach
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Nov 2004 00:45:41 +0100, m...@o...pl wrote:

> [...] Od jakiegos czasu "przy
> naciskaniu" miesniami twarzy na uszy - zamykajac oczy - szumi mi w uszach.

A nie przy zaciskaniu zębów?...

> [...] Nie przypominam sobie zeby podobne szumy wydobywaly sie przed
> udrzeniem.

Pewnie dlatego, że wcześniej nie zwracałeś na to uwagi.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

3. Data: 2004-11-22 15:30:06

Od: "Grzegorz Iwanek" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> On 22 Nov 2004 00:45:41 +0100, m...@o...pl wrote:

> szumi
> A nie przy zaciskaniu zębów?...

jak to jest z szumem przy zaciskaniu zebow?

4. Data: 2004-11-22 15:30:45

Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> neurologa? Nie przypominam sobie zeby podobne szumy wydobywaly sie przed

Uwazaj,na to ,dobrze ze umiesz spac,ja wrecz odwrotnie,malo tego wpadlem w
alkoholizm z tego powodu.
Zaden lekarz mi nie pomogl.
I do dzis, status qwo.

Rollandus

Żylaki
zapalenie pęcherza mocz. czy coś innego?
Dziwne objawy
pytanie odnosnie zmiany pigulki
Działanie jonizatorów