Żylaki

1. Data: 2004-11-21 23:26:21

Temat: Żylaki
Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja mama była niedawno operowana na żylaki. W sumie wszystko poszło gładko,
tylko niestety po jakimś czasie (tydzień od operacji) pjawiły się na nodze
twarde zgrubienia - zrosty ?. Budzi to niepokój, tym bardziej, że 2-ch lekarzy
ma inne zalecenia w tej kwestii, jeden każe rozgrzewać i nie nosić bandaża,
inny smarowac przepisaną mąścią i nosić bandaż. Czy zrosty te, to skutek trwały
czy przejściowy ? Czy to normalna komplikacja pooperacyjna ???
Pozdrawiam serdecznie,

Krzysztof

2. Data: 2004-11-22 21:06:54

Temat: Re: Żylaki
Od: "pestifer" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> trwały
> czy przejściowy ? Czy to normalna komplikacja pooperacyjna ???

na pewno nie rozstrzygniemy tego wirtualnie niemniej, niezaleznie co tam
znalezliscie, jesli mama jest tydzien po operacji to powinna nadal miec
bandazowane nogi

3. Data: 2004-11-23 10:09:10

Od: "Ann" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
gładko,
> tylko niestety po jakimś czasie (tydzień od operacji) pjawiły się na

Moja mam tez miala operacje. Bandazowala noge i smarowala mascia. Poza tym
lekarz skierowal ja na masaze, ktore mialy zapobiegac takim zrostom. Tyle,
ze masazysci bali sie masowac, zeby szwy nie popekaly i niewiele z tego
wyszlo..

Pozdrawiam
Ann

zapalenie pęcherza mocz. czy coś innego?
Dziwne objawy
pytanie odnosnie zmiany pigulki
Działanie jonizatorów
Aparat stały - kilka pytań