Szuszenie roślin

1. Data: 2002-05-04 10:23:50

Temat: Szuszenie roślin
Od: "Jacek" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich

Nie weim czy ten post jest odpowiedni na ta grupę, ale lepszej nie znalazłem
:-)))
Mam taki problem: Chcę tak wysuszyć rośśliny, aby zachowały w 100% swój
kolor, chodzi mi o malutkie chwasty, mech, które maja imitować zieleń na
moich dioramach.

2. Data: 2002-05-05 20:40:00

Temat: Re: Szuszenie roślin
Od: "Asca" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mam taki problem: Chcę tak wysuszyć rośśliny, aby zachowały w 100% swój
> kolor, chodzi mi o malutkie chwasty, mech, które maja imitować zieleń na

Jesli male i ma byc zachowany ksztalt 3D, to metoda jest taka:

1. Bierzesz plastikowy pojemnik do ktorego zmiesci sie cala roslina.
2. Zasypujesz piaskiem (najpierw na dno, pozniej roslinka i pozniej
zasypujesz)
3. Wkladasz pudelko na kilka minut do mikrofalowki.
4. Gotowe! :))

PS. Piasek musi byc oczywiscie czysty, suchy i przesiany!

Pozdrawiam,
Michal

3. Data: 2002-05-06 13:20:47

Od: "Jacek" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Jesli male i ma byc zachowany ksztalt 3D, to metoda jest taka:

Właśnie o to chodzi :-))))))
> 2. Zasypujesz piaskiem (najpierw na dno, pozniej roslinka i pozniej
> zasypujesz)

A czy można zamknąc pudełko, sądze, że to może byc wskazane dla istnienia
mikrofalówki :-)))

> 3. Wkladasz pudelko na kilka minut do mikrofalowki.
> 4. Gotowe! :))
>
> PS. Piasek musi byc oczywiscie czysty, suchy i przesiany!

Taki przesiany z piaskownicy może być, czy lepiej zaopatrzyć się na polu???

Pozdrowienia

___
Jacek Owczarczak - Warszawa
Http://www.astercity.net/~jacek77
GG: 1766518
J...@i...pl

4. Data: 2002-05-08 17:48:16

Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy można zamknąc pudełko, sądze, że to może byc wskazane dla istnienia
> mikrofalówki :-)))

Nie... Przeciez woda musi gdzies odparowac. O mikrofalowke sie nie martw...
Moja nie takie rzeczy przezyla... :)) Jesli nie masz jakis zamknietych owocow,
nasion itp. to nic sie nie bedzie dzialo. Jesli sa, to wez spilke i je
poprzeklowaj.

> Taki przesiany z piaskownicy może być, czy lepiej zaopatrzyć się na polu???

Jesli piszesz z W-wy, jesli masz na mysli taki piasek z piaskownicy przed
blokiem to ja bym sie brzydzil wkladac pozniej cos do jedzenia do tej
mikrofalowki :))
jesli przesiany i suchy to moze byc. Im drobniejszy tym lepszy.

Michal

filtr do oczka wodnego jak to zrobić?
kłopoty z różą
wypożyczalnia sprzętu ogrodniczego