Szybka, kaloryczna, tania potrawa?...

41. Data: 2005-12-20 10:08:55

Temat: Re: Szybka, kaloryczna, tania potrawa?...
Od: "Misiek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:1gr47cpluybc2$.dlg@iska.from.poznan...
> Dnia 2005-12-19 07:28:42 w sprzyjających i niepowtarzalnych
okolicznościach
> przyrody grupowicz *Misiek* skreślił te oto słowa:

> IMO trzeba mieć dużo odwagi, żeby w ogóle kupic wędzonego kuraka. A
> robienie tego w supermarketach to chyba dla wielbicieli sportów
> ekstremalnych ;>

A niby czemu?
Bo ptasia grypa??
Jesli mial by mnie ... trafic to jjuz dawno by sie to stalo heh
A wedzony kurczak jest super

42. Data: 2005-12-20 10:54:36

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-12-20 11:08:55 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
> [...]

> A niby czemu?
> Bo ptasia grypa??
> Jesli mial by mnie ... trafic to jjuz dawno by sie to stalo heh

Ależ gdzie tam ptasia grypa.
Kiedyś po prostu mi pokazano jak wyglądają kuraki przed uwędzeniem. To były
generalnie te, których już nie dało się w żaden sposób odświeżyć w sklepie.
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

*psy mają właścicieli, koty mają służących*
http://www.voila.pl/7ufx3/

43. Data: 2005-12-20 14:01:54

Od: "Misiek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
były
> generalnie te, których już nie dało się w żaden sposób odświeżyć w

Ok ale w ten sposob patrzac nie mozna by kupowac kurczaka z rozna 9grilla) i
wielu innych "gotowych do spozycia" wyrobow

44. Data: 2005-12-20 14:40:04

Od: "X" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
były
> generalnie te, których już nie dało się w żaden sposób odświeżyć w
=============
Ble...

45. Data: 2005-12-20 15:00:15

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-12-20 15:01:54 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Misiek* skreślił te oto słowa:

> Ok ale w ten sposob patrzac nie mozna by kupowac kurczaka z rozna 9grilla) i
> wielu innych "gotowych do spozycia" wyrobow

Kupować można wszystko, kwestia tego jak bardzo rozwiniętą ma się
wyobraźnię i wytrzymały żołądek :)

46. Data: 2005-12-21 06:08:42

Od: "Misiek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przyrody grupowicz *Misiek* skreślił te oto słowa:

> Kupować można wszystko, kwestia tego jak bardzo rozwiniętą ma się

No to ja mam slabo rozwinieta wyobraznie ;)
a swoja droga to zgodze sie z kupowaniem miesa we wszelkich marketach...
szczegolnie tych "paczkowanych"
Jednak mimo to zdarza mi sie wlasnie kurczaka z LiderPriece (wedzonego)
kupic
Ze wzgledu na jego zabojcza wrecz soczystosc (nie wiem czy to nie efekt
wedzenia na zimno tychze)

śledzie w zalewie miodowej
makutra-gdzie kupić w w-wie
Balsam Pomorski.