Szydełko dla początkującej osoby...

11. Data: 2008-04-30 10:00:37

Temat: Re: Szydełko dla początkującej osoby...
Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

http://maranta.livenet.pl/podstawy_szydelko.htm może to pomoże.Możesz tez
wpisać w google, co cię interesuje i czasami można znaleźć wiele ciekawych
rzeczy. pozdrawiam mara

12. Data: 2008-04-30 10:05:24

Od: "maria ludwiniak " <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://maranta.livenet.pl/modelowanie_dzianiny_szyde
lko.htm jeszcze maria

13. Data: 2008-04-30 10:31:56

Od: Guciowa <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Kwi, 11:00, b...@o...pl wrote:
> http://maranta.livenet.pl/podstawy_szydelko.htm może to pomoże.Możesz  tez
> wpisać w google, co cię interesuje i czasami można znaleźć wiele ciekawych
> rzeczy. pozdrawiam mara

Tak, tak... googlowanie to podstawa jednak w internecie jest tyle samo
rzeczy bardzo przydatnych jak i zwykłych śmieci. A dla początkującej
osoby ciężko ocenić przydatność danego 'kursu' czy danych schematów.
Raz jeszcze bardzo dziękuję wszystkim za zainteresowanie, szczególnie
Grażynie za przesłanie materiałów na maila.
Jestem mamą dwóch małych córeczek (trzylatki i roczniaka) i niebawem
rodzina powiększy się o kolejnego członka rodziny:) To dziewczynki są
moim motorem napędowym do pracy, ale też skutecznym hamulcem. Mam
jednak nadzieję, że znajdę czas, bo bardzo, ale to bardzo podobają mi
się szydełkowe cudeńka. Myślę, że małe księżniczki będą prezentować z
takimi dodatkami wyjątkowo uroczo.
Raz jeszcze dziękuję!

Pozdrawiam serdecznie z Zielonej Wyspy:)
Ania

14. Data: 2008-04-30 10:39:56

Od: Poranna <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tutaj wprawdzie samemu nie można sie udzielac, ale być może
skorzystasz http://www.craftladies.org/topics65/szkolka-izuss-sz
ydelkiem-vt1055.htm

pozdrawiam
Magda

15. Data: 2008-04-30 11:10:15

Od: Guciowa <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Kwi, 11:39, Poranna <p...@g...pl> wrote:
> tutaj wprawdzie samemu nie można sie udzielac, ale być może
> skorzystaszhttp://www.craftladies.org/topics65/szkol
ka-izuss-szydelkiem-vt1055.htm

A czemu nie można się tam udzielać? Nie przyjmują nowych osób?
Ania

16. Data: 2008-05-01 08:35:21

Od: Poranna <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Kwi, 13:10, Guciowa <a...@g...com> wrote:

> A czemu nie można się tam udzielać? Nie przyjmują nowych osób?
> Ania

na samym forum można, jak najbardziej; nie można tylko w tym wątku -
taki regulamin szkółek :-)

pozdrawiam
Magda
http://poranna.multiply.com/
http://poranna.fotosik.pl

17. Data: 2008-05-01 15:11:57

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Guciowa" <a...@g...com> napisał w wiadomości
googlegroups.com...
Moją pasją jest haft krzyżykowy, ale chciałabym spróbować czegoś
innego.

A może tak:
http://www.google.com/search?q=crochet+first+step&so
urceid=opera&ie=utf
-8&oe=utf-8
I kiedyś ta grupa miała jakieś FAQ, jest beznadziejne, ale nie ma
lepszego, spróbuj więc sprawdzić tam:
http://pl.rec.robotki.reczne.faq.w.interia.pl/

Kapciusie
[szydełko] pomocy
torebki na szydełko
pomocy xxx mapa swiata
korale i kolczyki z wrabianymi kamieniami(szydełko)