Szydełko dla początkującej osoby...

1. Data: 2008-04-29 14:48:53

Temat: Szydełko dla początkującej osoby...
Od: Guciowa <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Moją pasją jest haft krzyżykowy, ale chciałabym spróbować czegoś
innego.
Trochę może przesadziłam pisząc początkującej. W szkole podstawowej
robiłam szydełkowe kurczaczki na jajka, ale schemat czytała mama, a ja
tylko wiedziałam jak wygląda oczko, słupek i pólsłupek.
Chciałabym zabrać się za bardziej poważne robótki, ale potrzebuję
wsparcia na początek.
Pewnie musiałabym zacząć od czegoś prostego, musiałabym również dostać
kilka wskazówek odnośnie włóczki i szydełek (mama tysiące kilometrów
stąd:(( )
Jeśli pojawiły się tu takie rady - zadowolę się linkiem do tych
rozmów. Może gdzieś w innym miejscu sieci.
Jestem trochę zakręcona na początku.

Z góry dziękuję za pomoc!
Ania

2. Data: 2008-04-29 17:13:32

Temat: Re: Szydełko dla początkującej osoby...
Od: "OlaP" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> stąd:(( )
> Jeśli pojawiły się tu takie rady - zadowolę się linkiem do tych
> rozmów. Może gdzieś w innym miejscu sieci.

Polecam książkę Heidi Fuchs i Marii Natter "Robótki szydełkowe". Sploty i wzory
dokładnie rozrysowane wraz ze zdjęciami, a także proste modele do wykonania.
Książka wygląda tak:
http://www.kolporter.pl/246716,Ksiazki_rozne_Robotki
-szydelkowe.html

Pozdrawiam z Poznania
OlaP

3. Data: 2008-04-29 18:39:13

Od: Guciowa <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Kwi, 18:13, "OlaP" <o...@o...pl> wrote:

> [...]
> dokładnie rozrysowane wraz ze zdjęciami, a także proste modele do wykonania.

Dziękuję, postaram się faktycznie coś może zamówić. Jednak problem w
tym, że w chwili obecnej jestem w Irlandii, co trochę komplikuje kupno
książki, także w księgarnii wysyłkowej.
Może znajdzie się coś godnego polecenia w sieci?
Ania

4. Data: 2008-04-29 19:26:39

Od: "Mirella" <mirella_buszka @o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprawdzie strona jest w języku niemieckim ale zdjęcia mówią wiele
http://www.teddys-handarbeiten.de/

Pozdrawiam Mirella

h.googlegroups.com...

5. Data: 2008-04-29 19:28:40

Od: Guciowa <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Kwi, 20:26, "Mirella" <mirella_buszka @o2.pl> wrote:
> Wprawdzie strona jest w języku niemieckim ale zdjęcia mówią
wielehttp://www.teddys-handarbeiten.de/

Dzięki, obcojęzyczne stronki też mogą być jak najbardziej:)
Choć chętniej poczytałabym po francusku lub angielsku:)

Dzięki!
Anai

6. Data: 2008-04-29 19:29:53

Od: "Mirella" <mirella_buszka @o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Coś mi nie do końca wyszło :))
ten link dotyczy szydełka ( häkeln to szydełko )
http://www.teddys-handarbeiten.de:80/

Mirella

7. Data: 2008-04-29 19:34:47

Od: "Mirella" <mirella_buszka @o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znowu nie wyszło :(((
kliknij po lewej häkeln to wejdziesz na stronę nauki szydełka

8. Data: 2008-04-29 20:38:50

Od: Guciowa <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Kwi, 20:34, "Mirella" <mirella_buszka @o2.pl> wrote:
> Znowu nie wyszło :(((
> kliknij po lewej häkeln to wejdziesz na stronę nauki szydełka

Tak, tak już tam byłam:)
www.ling.pl i już wiedziałam jak jest szydełko:)
Ale przeszukałam też kilka stron angielsko i francusko języcznych i
tam widzę cudeńka prawdziwe na każdą okazję.
Tylko jeszcze kupić materiały i nauczyć się to robić:)
Dzięki za podsunięcie pomysłu!
Ania

9. Data: 2008-04-29 21:27:03

Od: "Mirella" <mirella_buszka @o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze mam coś takiego ale ja angielskiego nie znam może ci się przyda.
polecam pliki z napisem video.
http://www.nexstitch.com/v_chain_stitch.html
Mirella

Użytkownik "Guciowa" <a...@g...com> napisał w wiadomości
c.googlegroups.com...

10. Data: 2008-04-30 05:48:46

Od: a...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

Ja polecam jeszcze nasze krajowe forum na stronach www.kaiem.pl i tam szukaj
podstaw i techniki. Nie wiem, czy to jest reklama tych stron (oni tam mają też
sklep i coś jeszcze), ale ja też czasem korzystam z tamtych porad. Nauki nigdy
za dużo. Pozdrawiam.
Tez Ania

Kapciusie
[szydełko] pomocy
torebki na szydełko
pomocy xxx mapa swiata
korale i kolczyki z wrabianymi kamieniami(szydełko)