zakładanie dolnej nitki

1. Data: 2008-04-30 21:51:54

Temat: zakładanie dolnej nitki
Od: "Zbigniew" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Z braku informacji o tym w instrukcji może ktoś wie jak założyć dolną nitkę
w miniaturowej maszynie do szycia gps euromax?
http://www.maxy.pl/?products=product&prod_id=345
Po kilku obrotach maszyna blokuje się jakbym źle założył dolną nitkę albo
jeszcze coś innego jest źle. Maszyna wygląda na sprawną, bo zaraz po
otworzeniu pudełka miała założony kawałek próbnego materiału z prawidłowym
ściegiem połączonym z nitkami założonymi na szpulkach maszyny. Kiedy kręcę
powoli wałkiem widać jak nitka z górnej szpulki jest zdejmowana i wędruje
naokoło dolnej szpulki żeby zrobić pętlę zaczepiającą dolną szpulkę, jednak
po trzech obrotach następuje opór i blokada. Po wyciągnięciu materiału jest
on zeszyty jednak pod spodem jest kłąb nici.

2. Data: 2008-04-30 22:40:09

Temat: Re: zakładanie dolnej nitki
Od: kasias <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Zbigniew napisał:
> [...]
> zaczepiającą dolną szpulkę, jednak po trzech obrotach następuje opór i
> blokada. Po wyciągnięciu materiału jest on zeszyty jednak pod spodem
nie jestem ekspertem w tych sprawach, ale wydaje mi sie ze jest to
kwestia naprezenia nitki.Prosze poprobowac pokretlami regulacji nitki
az do skutku, ja taka metoda prob i bledow wyregolowalam swoja
maszyne(innego typu)
pozdrawiam kasias

3. Data: 2008-05-01 15:18:07

Od: "Zbigniew" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Trochę jest lepiej jest po zwiększeniu oporu górnej nitki ale i tak się
blokuje maszyna po 10 cm. Najwyraźniej wada fabryczna. Nie nadaje się do
użytku. Jutro kupię lepszą za 250 zł.

4. Data: 2008-05-01 18:30:25

Od: "Wojtek" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Swojego czasu miałem podobną maszynę a zakładanie nitki wyglądało podobnie jak
w każdej maszynie domowej. Po założeniu bębenka (nitka zawinięta w przeciwnym
kierunku do wskazówek zegara), ręcznie trzeba wykonać jeden pełen obrót igłą.
Po tym należy pociągnąć koniec nitki przechodzącej przez igłę i w tym momencie
powinna wyjścnitka z pod spodu. Innego sposobu nie znam i nigdy nie
praktykowałem. Nie wątpię, że to wina maszyny... ale spróbowac można.

5. Data: 2008-05-02 20:21:35

Od: "Zbigniew" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

No, udało mi się kupić nowy łucznik 834 za 327 zł.

Szydełko dla początkującej osoby...
Kapciusie
[szydełko] pomocy
torebki na szydełko