Szyna relaksacyjna - Warszawa

1. Data: 2004-05-06 14:16:04

Temat: Szyna relaksacyjna - Warszawa
Od: "Kalina" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam:)

Może ktoś z Was robił sobie taką szynę i mógłby mi powiedzieć czy 300 zł to
drogo czy w normie?

Pozdrawiam

Kalina

2. Data: 2004-05-06 14:26:24

Temat: Re: Szyna relaksacyjna - Warszawa
Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

c7dhb0$26ic$...@m...aster.pl,
Kalina <k...@w...pl>:

> Może ktoś z Was robił sobie taką szynę i mógłby mi powiedzieć czy 300
> zł to drogo czy w normie?

U dentysty - to cena w normie.

Taka sama szyne zrobisz jednak bezposrednio w gabinecie technika (ktory i
tak to wykonuje) za wielokrotnie mniejsza kwote, ja placilem 60zl (calosc, z
odlewem).

(ale nie Warszawa)

--
Robert

3. Data: 2004-05-06 14:39:46

Od: "Artek" <a...@e...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RobertSA" <u...@o...pl> napisał w
wiadomości news:c7dhup$6in$1@opal.icpnet.pl...

> [...]
> tak to wykonuje) za wielokrotnie mniejsza kwote, ja placilem 60zl (calosc,

uuu...
polecam: http://forum.dentonet.pl/?s=152;sS=751;sID=236;thID=
7157;cPN=1

Pozdrawiam,
Artur

4. Data: 2004-05-06 16:27:56

Od: "Sylwia" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może ktoś z Was robił sobie taką szynę i mógłby mi powiedzieć czy 300 zł
> drogo czy w normie?

Ja właśnie wczoraj dowiadywałam się o ceny. Na Waryńskiego w przychodni
studenckiej cena: 180 zł, na Kochanowskiego w prywatnej (?) klinice: 200 zł
+ 7% vat. Ani tu ani tu nie jest refundowane.

Pozdrawiam, Sylwia.

5. Data: 2004-05-06 17:21:10

Od: "Kalina" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sylwia" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ja właśnie wczoraj dowiadywałam się o ceny. Na Waryńskiego w przychodni
> studenckiej cena: 180 zł, na Kochanowskiego w prywatnej (?) klinice: 200

> + 7% vat. Ani tu ani tu nie jest refundowane.

No to niezła różnica. Mój dentysta stwierdził, że udzieli mi 10% rabatu i
wyjdzie "tylko" 270 zł. Chyba będzie trzeba zmienić lekarza. A właściwie
dlaczego różnice w cenie są takie duże? Kantują na materiale???

> Pozdrawiam, Sylwia.

Pozdrawiam również,
Kalina

6. Data: 2004-05-06 17:22:47

Od: "Kalina" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artek" <a...@e...one.pl> napisał w wiadomości

> uuu...
> polecam: http://forum.dentonet.pl/?s=152;sS=751;sID=236;thID=
7157;cPN=1

Dzięki, ale tam są informacje nt. protez, a mnie chodziło o szynę
relaksującą na noc (jak ktoś zgrzyta zębami:)))

Pozdrawiam

Kalina

7. Data: 2004-05-06 19:53:59

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

c7ds99$2gm4$...@m...aster.pl,
Kalina <k...@w...pl>:
> Użytkownik "Artek" <a...@e...one.pl> napisał w wiadomości

7157;cPN=1

> Dzięki, ale tam są informacje nt. protez, a mnie chodziło o szynę
> relaksującą na noc (jak ktoś zgrzyta zębami:)))

no wlasnie :)

--
Robert

8. Data: 2004-05-07 06:03:16

Od: "Adam" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: c7ds63$2gjl$...@m...aster.pl ,
której nadawcą było Kalina <k...@w...pl> zostało napisane:

> A właściwie dlaczego różnice w cenie są takie duże? Kantują na
> materiale???

nie, koszty materiału to sprawy groszowe. na szczescie wzorem Francji u nas
nie ma ustalonych odgórnie cen, cena zalezy od umiejetnosci lekarza (no
powiedzmy od tego na ile on wycenia swoja wiedze) - w jej sklad wchodzi
sporo skladowych - np koszty lokalu, sprzetu (idące w setkach tysiecy
zlotych), szkolen na ktore jezdzi lekarz... jest takie powiedzenie - 'co
tanie to drogie' - tutaj sprawdza sie bez pudla.

--
milego dnia
adam, gg# 402495

9. Data: 2004-05-07 14:59:00

Od: "Artek" <a...@e...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kalina" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> Dzięki, ale tam są informacje nt. protez, a mnie chodziło o szynę
> relaksującą na noc (jak ktoś zgrzyta zębami:)))

Jak ktoś zgrzyta zębami, to to jest choroba. Szyna relaksacyjna to leczenie
tej choroby. Leczyć może lekarz. Technik nie ma prawa pobrać wycisku,
a to jest chyba konieczne do takiej szyny.
A zresztą zapytajcie na tamtym forum, czy można pójść do technika
i zrobić sobie szynę relaksacyjną. Uwaga, to może być włożeniem kija
w mrowisko. ;-)

Pozdrawiam,
Artur

10. Data: 2004-05-07 15:43:12

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

c7g7tv$1p6n$...@n...atman.pl,
Artek <a...@e...one.pl>:
> [...]
> wycisku,
> a to jest chyba konieczne do takiej szyny.
> A zresztą zapytajcie na tamtym forum, czy można pójść do technika

Szyne relaksacyjna zalecila mi stomatolog.
Pani technik pobrala wycisk, miala do tego specjalny sprzet i wygladalo, ze
wie, co robi, musze powiedziec, ze byl to najsprawniejszy wycisk w mojej
karierze pacjenta, wykonala szyne, sprawdzila, czy dobrze lezy. Otrzymalem
tez odlew gipsowy szczeki.

Przyznam, ze nigdy mi nie przyszlo do glowy, ze ona "moze nie moze ;)"
zrobic szyny.

I co teraz? ;)

--
Robert